Việc làm GM HOSPITALITY GROUP

Cập nhật 01/10/2024 11:05
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
GM PREMIUM HOTEL
Concierge Agent
GM HOSPITALITY GROUP
40 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/10/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

POSITION SUMMARY

- Welcoming customers upon arrival and bidding farewell upon departure.

- Acting as the point of reference for guests who need assistance or information.

- Understanding customer’s needs and provide them with personalized solutions by suggesting activities and facilities provided by the hotel.

RESPONSIBILITIES

- Meet and greet hotel guests warmly and courteously.

- Update traffic sheets / Transportation report accurately. 

- Handle complaints promptly and follow up thoroughly on action taken. 

- Abide by established work schedules. 

- Promote in house service and facilities. 

- Answer all guests’ queries regarding meeting room rates, fax, copy machine, computer technology and all equipment efficiently and politely. 

- Update airline schedules and guides the guest whenever requested. 

- Co-ordinate the reservations of meeting room. 

- Ensure cleanliness of work area and clean your work area prior to departing.

- Provide guests with all information on transportation, tours, city, and restaurants either through sales, reconfirmation or bookings. 

- Assist guests with all inquiries, both hotel and non-hotel related. 

- Conduct effective shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known.

- Maintain detailed knowledge of the activities of the day and alert to any potential problems. 

- Maintain detailed knowledge of key occurrences in your city/location including directions to key points of interests, restaurants, theaters, shopping, cinemas, sporting and recreational facilities, banks, consulates, transport systems and special events. 

- Maintain adequate supplies of forms, brochures and ensure they are presented in line with hotel standards. 

- Consult Log Book for information/request left by outgoing shift. 

- Manage all incoming guest mail, messages, telexes, facsimiles and special deliveries, in accordance with policy. 

- Manage outgoing guest mail, courier services, postage of parcels and freighting as directed by guests. 

- Maintain order and security of guest keys and other selected keys kept in Front Office, ensuring key issue policy is followed. 

- Receive telephone calls and take messages for guests who are out, in accordance with hotel policy. 

- Record incoming registered mail, telegram, parcel, telex in appropriate file.

- Frequently check email, message of expected guests against the system/computer and expected arrivals.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive Benefit

- Salary: Negotiate

Yêu cầu công việc

ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS

- Good communication and writing skills. 

- Proficient in the use of Microsoft Office.

- Problem solving and organizational abilities. 

- Fluent in English. 

EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE

- Diploma or Vocational Certification in Hotel Management, Business Administration or related field. 

- 01-year experiences in Concierge or related disciplin, or an equivalent combination of education and experience. 

Yêu cầu hồ sơ

Ứng tuyển trực tuyến trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

GM PREMIUM HOTEL
GM HOSPITALITY GROUP Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Phố Hàng Bông, Hoàn Kiếm

GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2017

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại GM HOSPITALITY GROUP

Bạn làm việc tại GM HOSPITALITY GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GM HOSPITALITY GROUP

GM HOSPITALITY GROUP

Click để đánh giá