Việc làm GM HOSPITALITY GROUP

Cập nhật 01/10/2024 11:05
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
GM PREMIUM HOTEL
Guest Service Agent - Nhân viên Lễ Tân
GM HOSPITALITY GROUP
40 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/10/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

• Responsible for maintaining cashier float and ensures accurate daily report of all money received

• Responsible for giving all guests resort activities and information and suggest guest selling in outlet as well as a boutique shop

• Ensure all guests are being treated in an efficient and courteous manner. Resolve customer complaints as your duties

• Responsible for guest’s requests and communicate with related departments to achieve guest satisfaction

• Always greet and assist all guests in friendly and helpful manner.

• Register all arrival rooms according to established procedures.

• Perform check in, check out and room change procedures and ensure all the data are fully entered correctly to hotel systems in accordance with reservation.

• Assist guest with currency exchange.

• Ensure all arrival villas is to be checked defect by related departments and follow up any issues

• Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees’ problems to Front Office Supervisor/Duty Manager if he/she is unable to assist

• When on night shift, check night reports and prepare morning report along with all necessary preparations for guest arrival.

• Respond all the guest’s calls and assist guest’s requirements.

• Responsible in giving guests products views and selling products in boutique shop

Quyền lợi được hưởng

- Housing and transportation allowances for those holding a household registration in Phu Quoc;

- Alowance for sailors who work in Phu Quoc;

- Bao Viet health insurance for individuals;

- Provided with 3-star standard rooms;

- Provided with 3 meals a day;

- Fitness room for sailors

Yêu cầu công việc

• Bachelor’s Degree in Hospitality Management, Business Administration or equivalent education required.

• 1 year in resort of similar size

• Excellent in written and verbal communication

• Competency in Microsoft applications including Word, Excel and Outlook

• Familiar to Smile and POS is a plus

• English or other language is preferred

• Statement of honest and no criminal record.

Yêu cầu hồ sơ

Please send CV to email: Nộp hồ sơ

Hotline: 0905 244 146

Phone: +84 (0297) 3559 8888

Khu vực
Báo cáo

GM PREMIUM HOTEL
GM HOSPITALITY GROUP Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Phố Hàng Bông, Hoàn Kiếm

GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2017

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại GM HOSPITALITY GROUP

Bạn làm việc tại GM HOSPITALITY GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GM HOSPITALITY GROUP

GM HOSPITALITY GROUP

Click để đánh giá