Việc làm GM HOSPITALITY GROUP

Cập nhật 28/09/2024 09:12
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
GM PREMIUM HOTEL
Campus Operation Manager
GM HOSPITALITY GROUP
35 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Tới 70 triệu
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 10/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Student Housing Management:

    • Oversee housing operations such as check-ins/outs, room assignments, and transitions to ensure a smooth experience for residents.
    • Collaborate with faculty, staff, and student leaders to foster a dynamic and engaging community aligned with the organization’s mission.
    • Manage day-to-day residence activities, address student needs through proactive education and support, and handle conflict resolution.
    • Ensure that emergencies are managed according to established protocols.
    • Plan and prepare for the transition to a new residence facility, including developing systems to accommodate a large number of students and managing the move from the current facility.
    • Improve off-campus housing resources by providing guidance and developing support systems for rental options.
    • Enhance maintenance management to ensure timely issue resolution.
  1. Residential Experience Improvement:
    • Oversee and continuously improve the student residential experience by managing essential services like transportation, cleaning, and maintenance.
    • Partner with insurance providers to ensure residents have appropriate coverage during their stay.
    • Collaborate with wellness services to support students facing challenges while residing in the facilities.
    • Act as the primary emergency contact and educate students about available emergency services.
  2. Program Development:
    • Develop and manage initiatives that promote a safe, inclusive, and engaging residential community.
    • Implement programs that integrate academic and social experiences, supporting lifelong learning and personal development.
    • Create and promote programs that foster diversity, interpersonal skills, and effective communication.
    • Design residential life programs for international and graduate students at new facilities.
  3. Disciplinary Management:
    • Develop and enforce residential policies and procedures, ensuring they align with the student code of conduct.
    • Record significant student interactions and policy violations, ensuring confidentiality.
    • Provide necessary information regarding misconduct to relevant departments while maintaining confidentiality.

Additional Duties:

  • Contribute to team efforts by adapting to new work requirements, exploring opportunities to enhance departmental services, and performing other assigned duties.

Yêu Cầu Công Việc

Qualifications:

  • Education: Bachelor’s or Master’s degree in relevant fields preferred.
  • Experience: Minimum of 5 years in a relevant field.
  • Knowledge, Skills, and Abilities:
    • Proven experience in housing management or a similar service-oriented role.
    • Experience with building maintenance and facilities management.
    • Ability to build strong relationships through empathy and confidentiality.
    • Commitment to equity, diversity, and inclusiveness in all initiatives.
    • Excellent written and verbal communication skills in both Vietnamese and English.
    • Strong leadership and problem-solving abilities.
    • Experience in a university or similar setting is advantageous.
    • Ability to work effectively in a diverse and fast-paced environment.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Sau đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Lên đến 70 Tr VND
Khu vực
Báo cáo
GM PREMIUM HOTEL
GM HOSPITALITY GROUP Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Phố Hàng Bông, Hoàn Kiếm

GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2017

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại GM HOSPITALITY GROUP

Bạn làm việc tại GM HOSPITALITY GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GM HOSPITALITY GROUP

GM HOSPITALITY GROUP

Click để đánh giá