Mô tả công việc
- Welcomes customer, receive comments from customer; answer all customers’ questions concerning our service and further information.
- Responds to guest needs and resolves related problems.
- Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel.
- Be responsible for facilitating efficient communications for both guests and staff within the hotel and for external communications.
- Promotes inter-hotel sales and in-house facilities.
- Analyses and approves discounts and rebates.
- Supports and assists departments at peak periods, especial Front Office.
- Communicates with the Front Office Manager on all pertinent matters affecting guest service and hotel operations.
- Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff.
- Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.
- Takes care of the specific exchange rate.
Quyền lợi được hưởng
- Minimum 1 year of experience in the same position.
- Self-motivated/ dynamic, friendly, good interpersonal skills.
- Task management, and great attention to detail.
- Fluent in English (both speaking and writing) and Japanese / Russian / Chinese, etc .. is preferable
- Teamwork and can work under pressure.
- Experience in Customer Service skills.
- Good at public speaking.
Yêu cầu công việc
- At least 1 year experience in the same position.
- Good at English
Yêu cầu hồ sơ
CV via email
GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành