Việc làm GM HOSPITALITY GROUP

Cập nhật 28/09/2024 09:12
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
GM PREMIUM HOTEL
Senior Customer Service Officer
GM HOSPITALITY GROUP
35 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả Công việc

Job purpose:

  • Initiate, maintain and manage customer engagement and loyalty strategies aligned to the overall business strategy of MBAL

Key responsibilities:

1. Loyalty & Customer Care Program:

  • Design and Implement MBAL’s loyalty and Customer Care program - in collaboration with respective departments to expand communication to MBAL customer & sale team along with ensure ROI campaign.

2. New Sales and Persistency campaigns

  • Design and Implement Customer campaigns to push sales and persistency of MBAL - in collaboration with Sales Domain and FI Domain, MKT to expand communication to MBAL customer & sale team along with ensure ROI campaign.

3. Voice of customer Inbound/NPS/CSAT analysis to improve Customer service and Customer Journey:

  • Act as the OP’s representative supporting the CX teams with regards to customer journey mapping and analytics, Net Promoter Score (NPS) and Customer Effort Score (CES), build and maintain analytics and reporting engine that can translate high loyalty (NPS) and low effort (CES) scores into financial and other benefits, justifying the investment the company makes in adopting these tools and methodologies (ROI).
  • Analyze the Inbound (Customer and Sales) data through detailed customer journey maps illustrating all customer touch-points and flows between, identify and prioritize improvement opportunities.
  • Participate in designing and improving customer journeys across traditional and digital channels.
  • Follow & Measure KPI of service quality to ensure customer satisfaction.

Manage the Sales support activies

  • Manage sales support activities
  • Design process documentation and participate in training for the Sales Forces.

Yêu Cầu Công Việc

  • Extensive experience in gathering and interpreting customer experience information;
  • Solid knowledge of online customer engagement platforms and channels.
  • Have experience as a customer experience officer, or a similar customer/admin support role.
  • A Bachelor's degree in marketing, communications, advertising, business management, or in a related field preferred

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
GM PREMIUM HOTEL
GM HOSPITALITY GROUP Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Phố Hàng Bông, Hoàn Kiếm

GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2017

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại GM HOSPITALITY GROUP

Bạn làm việc tại GM HOSPITALITY GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GM HOSPITALITY GROUP

GM HOSPITALITY GROUP

Click để đánh giá