Việc làm GM HOSPITALITY GROUP

Cập nhật 28/09/2024 09:12
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
GM PREMIUM HOTEL
Housekeeping Manager
GM HOSPITALITY GROUP
35 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển: 19/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/10/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

Position Summary:

As an Assistant Executive Housekeeper at Hilton Saigon, you will work closely with the Head of Department to ensure the delivery of exceptional guest experiences and adherence to Hilton standards. You will be responsible for overseeing the Housekeeping department and ensuring that all tasks are performed to the highest standards.

Key Responsibilities:

- Support the Head of Department in recruiting, managing, training, and developing team members.

- Assist with setting departmental objectives, work schedules, budgets, policies, and procedures.

- Responsible for meeting departmental targets and managing budgets.

- Maintain financial awareness, make effective decisions, and lead by example with integrity and a focus on continuous improvement.

- Monitor appearance, standards, and performance of team members, emphasizing training and teamwork.

- Ensure appropriate staffing to meet business demands.

- Assign duties to supervisors and team members.

- Foster good relationships with all hotel departments and conduct monthly communication meetings in the absence of the Head of Department.

- Understand and enforce hotel emergency procedures, security protocols, and health and safety regulations.

- Ensure implementation and adherence to departmental procedures and standards.

- Stay informed about the hotel's services and facilities.

- Handle and maintain equipment, tools, keys, and supplies according to instructions.

- Report and follow up on maintenance issues and safety hazards.

- Manage lost and found procedures.

- Ensure high standards of cleanliness and order in all working areas.

- Promote environmental responsibility.

- Handle guest inquiries and complaints, using the MIR (Make It Right) process to resolve issues.

- Provide exceptional customer service with a professional and positive attitude.

- Anticipate guest needs before being asked.

- Adhere to Hilton’s grooming standards including uniform and personal hygiene.

- Manage guest requests efficiently and effectively.

- Resolve customer complaints to maintain high satisfaction levels.

- Assist in overseeing Housekeeping and Laundry operations.

- Aid in setting and achieving departmental targets and objectives.

- Ensure high operating standards in Housekeeping and Laundry align with hotel brand standards.

- Perform routine inspections of Housekeeping areas and report issues to the Executive Housekeeper.

- Ensure team members are knowledgeable about room categories and amenities and receive ongoing training.

- Address performance issues in compliance with company policies.

- Act as Deputy in the absence of the Executive Housekeeper.

- Attend training sessions and meetings as required.

- Perform any other reasonable tasks assigned by hotel management.

- Manage and oversee master keys in your possession.

Quyền lợi được hưởng

• Experience in a similar position at international 5 star property
Có kinh nghiệm ở vị trí tương tự ở khách sạn 5 sao quốc tế
• Relevant degree, in Management/Finance or related business discipline, from an academic institution;
Có bằng cấp liên quan đến Quản trị/Tài chính hoặc liên quan đến luật kinh doanh từ một cơ sở giáo dục;
• Experience in the hotel, leisure or retail sector in Accounts/Finance/Human Resources job;
Có kinh nghiệm về Kế toán/Tài chính/Nhân sự trong ngành khách sạn, giải trí hoặc bán lẻ;
• Experience with the PeopleSoft and Cadena system;
Có kinh nghiệm với hệ thống PeopleSoft và Cadena;

• Rigorous commitment to accuracy and detail.
Có cam kết nghiêm ngặt về độ chính xác và chi tiết;

Yêu cầu công việc

- Proven experience in a similar role within a high-end hotel environment.

- Strong leadership and team management skills.

- Excellent communication and interpersonal abilities.

- Sound knowledge of housekeeping operations and standards.

- Ability to handle multiple tasks and work under pressure.

Yêu cầu hồ sơ

Apply via hoteljob.vn 
Khu vực
Báo cáo
GM PREMIUM HOTEL
GM HOSPITALITY GROUP Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Phố Hàng Bông, Hoàn Kiếm

GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2017

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại GM HOSPITALITY GROUP

Bạn làm việc tại GM HOSPITALITY GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GM HOSPITALITY GROUP

GM HOSPITALITY GROUP

Click để đánh giá