Mô tả công việc
MAIN DUTIES
- To check and prepare Club Rooms and Suites arrivals/departure and assign rooms for incoming guests according to room rates and guests requests
- To handle all mails, facsimiles, messages, special requests and provide information and assistance to the guests
- To escort each guest to their rooms after check-in registration, as well as to the lobby after completion of departure processing
- To attend to guest’ requests promptly, efficiently and to report to the Supervisor or Assistant Manager for service recovery and follow up
- To provide cheerful, courteous and efficient service each time and to meet with every guest’s request promptly
- To ensure the set-up at the Lounge is ready for daily breakfast and evening cocktails and the food is sent by F&B on time
- To perform any other activities or tasks as directed by the Club Floor Supervisor or Management.
Quyền lợi được hưởng
· Professional working environment with attractive remuneration and insurance package
· 5.5 working days per week
· Upto 3.5 months year-end bonus
· Meals, uniform and laundry is provided by hotel
· Qualified hotel doctor to take care of your health and always available to give you medical advice
· Opportunity to join international training and development programs
· Chance to work with a great team of people and career growth in the international luxury hotel brand
· Special food and beverage discount at hotel
· Hotel discounts worldwide at PPHG hotel brands and Global Alliance hotels for employees and their family members
· Annual health check-up, summer vacation and many outing activities.
Yêu cầu công việc
Requirements:
- Good command of English
- Minimum of six months of relevant experience a 5-star hotel or resort
- Have knowledge of basic food and beverage service and control standards
- Hospitality or Tourism diploma or degree will be an asset
- Highly organized and detail-oriented, demonstrated experience as a team player
- Excellent interpersonal and guest service skills, be compassionate towards guest issues and concerns and possess a high degree of personal integrity
- Be available to work shifts.
Yêu cầu hồ sơ
attached your CV on Hotel Job
GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành