Mô tả công việc
- Supervising and managing guest services center section.
- Accountable for performance of section of GXP champion.
- Answer, record, and process all guest requests, questions, or concerns via telephone, email, chat, and mobile communication devices.
- Operate telephone switchboard, process guest requests for wake-up calls, and connecting and directing calls to the appropriate extension.
- Receive, record, and relay messages accurately.
- Log all guest requests or issues into computer, contact appropriate individual or department (e.g., Bell person, Housekeeping), and follow up with guest to ensure their request has been resolved to their satisfaction. Provide information to guests about room features, property amenities, and local areas of interest.
- May process room service orders, answer questions on menu selection and record transactions in point-of-sale system.
- Assist guests with accessing internet and guestroom entertainment.
Safety and Security
- Follow property specific procedures for handling emergency situations (e.g., evacuations, medical emergencies, natural disasters).
- Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
- Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and security/safety personnel.
- Report works related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
Maintain awareness of undesirable persons on property premises.
- Policies and Procedures
- Protect the privacy and security of guests and coworkers.
- Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
- Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.
- Comply with quality assurance expectations and standards.
Communication
- Answer telephones using appropriate etiquette including answering the phone within 3 rings, answering with a smile in one's voice, using the callers' name, transferring calls to appropriate person/department, requesting permission before placing the caller on hold, taking and relaying messages, and allowing the caller to end the call.
- Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language.
- Exchange business related information with other employees using electronic devices (e.g., mobile communication devices, email, and chat).
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least six months to one year-experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành