Việc làm GM HOSPITALITY GROUP

Cập nhật 01/10/2024 11:05
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
GM PREMIUM HOTEL
[ISMART-Hanoi] Deputy of Trade MKT Department
GM HOSPITALITY GROUP
40 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 09/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1/ Coordinate with Trade MKT & Event staff:

  • Coordinate with Trade MKT & Event staff of the Branch;
  • Coordinate and implement activities and work processes for the Marketing Team to achieve optimal work efficiency;
  • Monitor work performance;
  • Propose appropriate training programs to improve the capacity and skills of the staff.

2/ Responsible for Branding:

  • Propose business plans and strategies to promote the brand.
  • Responsible for brand building and development activities on digital platforms

3/ Responsible for marketing activities at the Branch:

  • Responsible for supporting and coordinating with business areas to plan events at schools to implement events according to the correct process, ensuring the image and strategy of ISMART brand with partners;
  • Regularly work with schools and partners to update their needs and evaluations of the product. Synthesize and periodically report and generate feedback from partners if any.
  • Coordinate with relevant departments to come up with design ideas, plan and implement advertising materials (POSM).
  • Monitor and evaluate the production and use of POSM, deploy fully and on schedule.
  • Ensure marketing activities at the Branch are in accordance with the approved budget. Ensure marketing activities at the Branch are in accordance with the approved budget.
  • Analyze the market, research competitors to advise the leadership on appropriate marketing strategies.

4/ Customer care:

  • Assign and coordinate customer care staff via hotline.
  • Regularly update product information and notify, train the team; ensure timely and accurate customer care and support.

5/ Report, summarize:

  • Be responsible for progress, evaluate work, report work as required.
  • Perform tasks assigned by direct superiors.

Yêu Cầu Công Việc

  • University degree in Business Administration, Marketing, Foreign Trade, or other related fields;
  • Minimum 3 years of experience in Trade Marketing position in the service industry, priority given to those with experience in the education industry.
  • Problem solving skills, experience in organizing, managing and coordinating teams.
  • High communication and persuasion skills.
  • Good strategic and logical thinking. Good ability to use data (synthesis, analysis, evaluation and inference).
  • Good project management skills.

Địa điểm làm việc

Hà Nội
Tầng 3 toà nhà Centerpoint số 27 Lê Văn Lương, Phường Nhân Chính, Quận Thanh Xuân,

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

GM PREMIUM HOTEL
GM HOSPITALITY GROUP Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Phố Hàng Bông, Hoàn Kiếm

GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2017

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại GM HOSPITALITY GROUP

Bạn làm việc tại GM HOSPITALITY GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GM HOSPITALITY GROUP

GM HOSPITALITY GROUP

Click để đánh giá