Việc làm GM HOSPITALITY GROUP

Cập nhật 01/10/2024 11:05
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
GM PREMIUM HOTEL
Country Head Of Marketing (Vietnam)
GM HOSPITALITY GROUP
40 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 11/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 21 Lê Quý Đôn, phường 6, quận 3, TPHCM

Mô tả công việc

Key Areas of Responsibility: 1. Strategic Leadership:- Shape and implement holistic marketing strategies aligned with ASIA Group business units goals in Vietnam- Lead and inspire a dynamic marketing team, fostering innovation and collaboration- Set clear goals and track performance metrics to ensure success across all units- Expand marketing channels and platforms to grow brand awareness, reach and customer acquisition for all business units of the ASIA Group in Vietnam2. Cross-Functional Collaboration:- Deliver the projected and committed supply to all business units according to the monthly and annual business plans - Bridge the gap between marketing and business units to ensure seamless strategy integration- Standardize marketing processes for consistency and efficiency for all business units3. Performance Optimization:- Leverage cutting-edge technology and AI tools to optimize communication and coordination - Develop data-driven strategies to boost marketing ROI and customer satisfaction- Utilize analytics to refine campaigns, reduce acquisition costs, and drive customer retention4. Talent & Innovation:- Build and nurture a high-performing, innovative marketing team- Drive continuous learning and professional development, ensuring the team stays ahead of industry trends5. Budget Management:- Oversee the marketing budget, ensuring optimal allocation of resources and financial control- Conduct budget reviews and analyses to identify opportunities for cost savings and strategic investments6. Stakeholder Engagement:- Work closely with the business units' management to align marketing initiatives with business goals.- Report to the ASIA Group Leadership on a quarterly and Annual basisWhile the above includes a deion is subject to change at the discretion of management.

Yêu cầu công việc

Required Competencies - Strong experience at setting strategic goals, and at conceptualizing and executing high quality branding and marketing strategies- Ability to work under pressure and comply to tight schedules - Ability to make sensible decisions in a fast-paced environment - Creative and resourceful in developing ideas to create effective marketing strategies- Leadership skills including motivating, coaching employees to perform well and task delegation for team members- Demonstrated credibility with colleagues and stakeholders at all levels of an organization- Great communicator and strong interpersonal skills- Stellar speaking and writing skills in English and Vietnamese- High level of commitment to the principles of organizational development and to the values of the company- Knowledge in Education industry is a plusQualification and Experience Required• Bachelor Degree in Marketing/ Business Administration. MBA is a major advantage• At least 10-15 years' experience in marketing positions, and 3-5 years in similar role • Technology skills: - Microsoft Word, Excel, PowerPoint - CMS Software - Meta Suite - Google Analytics - Popular Social Media and video Platforms (Tik Tok, Zalo, Viber, Telegram, YouTube,...) - Digital Marketing optimization tools

Quyền lợi được hưởng

- Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty

Khu vực
Báo cáo

GM PREMIUM HOTEL
GM HOSPITALITY GROUP Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Phố Hàng Bông, Hoàn Kiếm

GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2017

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại GM HOSPITALITY GROUP

Bạn làm việc tại GM HOSPITALITY GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GM HOSPITALITY GROUP

GM HOSPITALITY GROUP

Click để đánh giá