Việc làm GM HOSPITALITY GROUP

Cập nhật 01/10/2024 11:05
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
GM PREMIUM HOTEL
HR Manager
GM HOSPITALITY GROUP
40 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Our client is seeking a dedicated and experienced Human Resources Manager to foster a people-centric ecosystem, delivering value at every touchpoint. This role involves managing and contributing to local and global HR projects and initiatives, providing comprehensive HR services to both Retail and Corporate employees. The successful candidate will have the opportunity to drive employee engagement through country-initiated, regional, or global activations.

What You'll Do

As a Human Resources Manager, you will be responsible for fostering a people-centric ecosystem that delivers value at every touchpoint. You will manage a wide range of HR activities for both Retail Store staffs and selected Corporate staffs. Your role will involve maintaining budgets, implementing guidelines, ensuring compliance in HR practices, developing HR analytics, building talent pipelines, partnering with GBS and payroll vendors, and ensuring the workplace meets company standards.

  • Manage the full spectrum of HR activities including recruitment, onboarding, relocation, performance management, salary reviews, training and development.
  • Maintain annual and monthly budgeting and tracking of personnel expenses.
  • Implement and update guidelines and policies in accordance with local laws and regulations.
  • Ensure the execution of people-related products and processes.
  • Develop and utilize HR analytics to monitor monthly People Metrics.
  • Build a talent pipeline with robust succession plans for retail management positions.
  • Partner with Global Business Service (GBS) and payroll vendors to ensure accuracy in employee pay and benefits.
  • Ensure the workplace is well-maintained following company global standards.

What You Bring

The ideal candidate for this Human Resources Manager position brings a wealth of experience in managing diverse HR operations. You are known for your ability to multitask effectively under pressure while maintaining a strong customer orientation. Your excellent analytical skills complement your approachable nature and exceptional communication abilities. As a team player with supervisory experience, you bring strong critical thinking capabilities to the table. Proficiency in MS Office is required; experience with SAP is considered an asset.

  • Proven ability to multitask and meet tight deadlines.
  • Strong customer orientation and commercial mindset.
  • Excellent analytical and numerical skills.
  • Approachable with strong interpersonal skills.
  • Exceptional written and verbal communication abilities.
  • Team player with supervisory and management skills.
  • Strong critical thinking and problem-solving capabilities.
  • Proficiency in MS Office; experience with SAP is a plus.

What Sets This Company Apart

Our client is an international organization recognized for its commitment to creating a people-centric ecosystem. They offer an inclusive work environment where every employee's contribution is valued. Their focus on continuous learning ensures that their employees are always at the forefront of industry developments.

What's Next

Ready to take the next step in your HR career? Apply now!

Apply today by clicking on the link. We look forward to receiving your application!



Due to the high volume of applications we are experiencing, our team will only be in touch with you if your application is shortlisted.
Khu vực
Báo cáo

GM PREMIUM HOTEL
GM HOSPITALITY GROUP Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Phố Hàng Bông, Hoàn Kiếm

GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2017

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại GM HOSPITALITY GROUP

Bạn làm việc tại GM HOSPITALITY GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GM HOSPITALITY GROUP

GM HOSPITALITY GROUP

Click để đánh giá