Mô tả công việc
We are looking for an outgoing Customer Service Specialist to join our team in fulfilling the service to our company in a swift, proficient, and friendly manner; and assisting (and reporting to) Founder and be able to work at night shift (to help team Brazil and Mexico)
Responsibilities:
Manage email of: Internal system, Microsoft
Send VPN user account
Tracking information of active or inactive client
Create some guidelines for new things and translate them into English
Update appsheet
Set/ update meeting for Roi and send meeting detail to attendees
Do onboarding/ offboarding process: NDA, collect personal information, test, training plan, announcement form ...
E-sign document to CEO/ Client/ Staff...
Provide material like presentation, report, document... to requester
Prepare flower on Friday (bi-weekly)
Prepare gifts for staff and BU on special occasions: Tet, Valentine, Women day, Birthday...
Order water bottle, stationary, sanitary...
Willing to work at night shift (for Brazil and Mexico team)
Receive and answer request from staff and BU
Do POC (Proof of Concept)
Office support: flight ticket, hotel booking, receive and send documents ...
Update template: Legal, Contract, Package, Guideline...
Give user access to partner and newcomer
Prepare party for special occasions
Update abbeY record file/ Office member file
Update the latest PRESENTATION file from CSOs if any
Ask for BU to approve these blurred videos so they can be shared
Ask CSOs to share impact videos from monthly reports (3 videos per report)
Track newcomer onboarding/ training plan
Work closely with CEO
Other duties as assigned from time to time
Yêu cầu công việc
Interest and ability in data analysis and data tracking
Creative, confident, enthusiastic, and willing to assist others
Be a team player
Proficiency with MS Office (Especially Excel / Word / PPT)
Outstanding communication skills, both verbal and written in both English and Vietnamese
Quyền lợi được hưởng
• Working time: 5 days/ week, from Monday to Friday;
• Professional working environment;
• Social & health insurance and annual leaves according to Law;
• A paid birthday off day;
GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành