Mô tả công việc
• Handling telephone calls from guests and other departments.
• Controlling lost and found items.
• Passing on messages and inquiries between floor stars and other departments.
• Issuing keys only to authorized persons and keep control by a key record book. The keys should be checked at the end of each shift to ensure that all keys are returned. A handing over is needed.
• Inspecting the nature of complaints and determine an appropriate respond Contact the supervisor for taking appropriate action.
• Offering guests items for borrowing. Keeping record of borrowed items and mark when returned. Checking items to ensure that functionality and cleanliness.
• Controlling stocks of housekeeping.
• Hand in the attendance record to the executive housekeeper daily for follow-up if needed.
• Being in charge of uniform, sundries, mini-bar beverage supplies store and outsourced laundry
• Perform duty of the department’s store management
• Arrange, monitor, and adjust the department’s roster to be followed up with the hotel business.
• Assist Head of Department in evaluating staff’s performance
• Accomplish any requests of reports, summaries, or any administrative documents related to the department’s operation and attend meetings as being required
• Arrange, monitor, and adjust the department’s roster to be followed up with the hotel business.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary package
- 5 working days, 2 days off per week
- 12 annual leaves per year
- Entitlement to full social insurance package as stipulated; 24/24 accidents insurance.
- Annual outing trip provided by company
- Room rate benefits for employees
Yêu cầu công việc
- Hands-on, detailed oriented leader
- Exceptional motivational and problem-solving skills
- Good communication and interpersonal skills
- English proficiency
- At least 2 years’ experience in same or similar position with a luxury resort or hotel
- Good level of confidence
- Flexible, willing to embrace change effectively
- Diploma or Vocational certification in Hotel Management or related field preferred.
Yêu cầu hồ sơ
GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành