- Conduct research to define market penetration strategies; actively seek new sales leads/ opportunities in targeted markets (Korea, Singapore, Malaysia, Thailand, Hongkong, New Zealand, Netherlands, UK, US, Australia…)
- Interact closely with the clients to get the client’s requirement
- Be able to deliver the first presentation and presales on CMC’s capability
- Cooperate with the delivery team to prepare a comprehensive proposal for customers.
- Oversee negotiating contracts, ensure the deals are properly closed, and contracts/POs are properly signed off to avoid unnecessary risk.
- Coordinate and cooperate with related departments to ensure projects run smoothly.
- Follow up with customers from the approach stage to the after-sale follow-up stage. Act as the main contact point for problem-solving during running the projects.
- Maintain accurate client records, keeping track of any contract updates and renewals;
- 2-5 years of experience in Sales/ Business Development/ Account Manager.
- Prefer candidates having experience in the IT field and/or working as an international salesperson.
- Excellent in English (equivalent to IELTS 6.5 or above); or Korean ( Topik 6); or Japanese (N1)
- Strong presentation and interpersonal skills;
- Disciplined time management and ability to work under pressure
- Ability to work effectively under high pressure & with cross-functional teams.
- For the positions for the Singapore Market only: Permanent Residence or Singaporean
- Income: Basic Salary (upto 25M-28M) & incentive
- Performance review: 2 times/year
- 14th-month salary bonus
- KPI bonus based on project and performance
- Extra package: 16 Mil /employee/year (Bonus at Tet, New Year, your birthday, CMC Corp’s birthday, 2/9 and Tet’s gift, Middle-Autumn gift, …)
- Opportunity to work in a professional, modern, and dynamic environment, take part in international projects
- Opportunity to get on-job training and promotion
- An excellent corporate culture with in/out of office activities that help to develop staffs ability and creativity
- CMC health care and social insurance
- Onsite opportunities: short-term and long-term assignments in US, EU,… (members of GEU/US)
- Please send your application via email: [email protected]
- Years of Experience Required
- Required Education Level
- Job Level
- Work Form
- Email: [email protected]
KPMG là một trong những công ty cung cấp dịch vụ chuyên nghiệp lớn nhất tại Việt Nam, với văn phòng tại Hà Nội, Thành phố Hồ Chí Minh và Đà Nẵng. Thành lập từ năm 1994, công ty đã có hơn 28 năm kinh nghiệm, với hơn 8,000 khách hàng là các doanh nghiệp Đa Quốc gia, các doanh nghiệp Trong và Ngoài Nhà nước, doanh nghiệp Tư nhân, doanh nghiệp Start-up và doanh nghiệp Gia đình. KPMG hỗ trợ khách hàng với phương pháp tiếp cận đa chiều, kết hợp cùng kinh nghiệm và hiểu biết chuyên sâu trong ngành để vượt qua các thử thách và sẵn sàng nắm bắt cơ hội nằm trong 5 hoạt động chính thuộc quá trình kinh doanh, bao gồm Kiểm toán, Tư vấn Vận hành, Tư vấn Thương vụ, Tư vấn Thuế và Pháp lý.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các Gói Bảo hiểm sức khỏe cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Thiền/Massage: Thứ 5 hàng tuần
- Câu lạc bộ thể thao: Bóng đá, Cầu lông, Bơi lội, Bóng rổ, Quần vợt
Lịch sử thành lập
- Năm 1994, KPMG Việt Nam được thành lập với 3 văn phòng đặt tại TP. Hồ Chí Minh, Hà Nội và Đà Nẵng.
- Năm 2017, KPMG là một trong số 100 công ty tốt nhất là việc của Thế giới; đứng ở vị trí thứ 12 và xếp thứ 2 trong Top các doanh nghiệp cung cấp dịch vụ chuyên nghiệp, đồng thời đứng ở đầu bảng trong Bảng xếp hạng các Nhà tuyển dụng hấp dẫn nhất thế giới bởi Universum.
- Năm 2019, KPMG Global đã có hơn 219 nghìn nhân viên, trong đó KPMG Việt Nam sở hữu hơn 1000 nhân viên. Mặc dù số lượng Kiểm toán viên hành nghề ở KPMG Việt Nam khiêm tốn so với 3 Big còn lại nhưng chất lượng dịch vụ mà KPMG mang tới cho khách hàng không hề kém cạnh.
Mission
Sứ mệnh của KPMG NEXT là truyền cảm hứng và trang bị cho công ty bạn các công cụ, ý tưởng và mạng lưới hỗ trợ để đạt được đích đến thành công.
Review KPMG DE Limited
Quy trình của họ là một điểm cộng(GL)
Một đội tuyệt vời(GL)
Giờ làm việc linh hoạt(GL)