Company Description
Headquartered in Singapore, the Getz Group is a dynamic and forward-thinking technology solutions company that specializes in digitally transforming the Food and Beverage (F&B) industry. Our goal is to empower businesses with cutting-edge solutions, resulting in an impressive 50% increase in sales and a substantial 50% reduction in costs. Committed to excellence and unwavering customer satisfaction, Getz Group takes pride in delivering high-quality products and services tailored to meet the unique needs of our clients in Singapore
At Getz, we offer not only one of the highest salaries but also a suite of attractive benefits, ensuring that we attract and retain the best talent in Vietnam. Enjoy top-tier perks, attractive salary, traveling opportunities, and working with a highly capable team by choosing to join Getz today – where opportunities abound, and a world of possibilities await you!
Job Description
- Junior 1 - Order monitoring & Delivery compensation: https://docs.google.com/document/d/18hiDMrXETckegPdLx4cOgZvcLtAK6IXBtJrkHTcV4UQ
- Junior 2 - Response: https://docs.google.com/document/d/1s_dJzrn2Gbat0g1Npaf-dRnenLELb8AGcxD9AUhXdjI
Qualifications
- Junior 1: At least 1 year of experience in Customer Support/ Customer Service
- Junior 2: At least 3 years of experience in Customer Support/ Customer Service
- Fluent in written & spoken English
- Good teamwork skills
- Good customer support communication skills
- Good time management skills
- Possesses good interpersonal skills and a positive attitude
- Strong willingness to learn and adapt to new challenges
- Able to work effectively in a high-pressure working environment
What would you get?
- High competitive salary
- Salary review: up to 2 times/year
- Premium Healthcare Package for Staff and Family Members
- Diverse Holidays & Special Events Bonuses & incentives
- Family Financial Support - Education for up to 2 kids
- Lunch Allowance
- Professional Training and Development Budget
- Global Exposure and Travelling Opportunities
- Sponsored Trip to Singapore to broaden your horizon and training opportunities.
- Annual company-wide Overseas Rest & Relax Trip
- Bi-Annual Recognition: Salary Reviews and Appreciation
Working shift: 40 hours/week, off 2 days/week (no overnight shift)
For applying, sending your English CV to email: [email protected] with title: "Customer Support Junior 1 (Junior 2) - Your full name"
LOOP là một công ty khởi nghiệp về công nghệ hiện đại đến từ Singapore với đội ngũ trẻ trung, năng động, tâm huyết và luôn sẵn sàng chuyển mình để bắt kịp với xu hướng công nghệ để tạo ra những sản phẩm và trải nghiệm tốt nhất.
LOOP Smart POS tự hào là người đi tiên phong mở ra tương lai cho ngành bán lẻ 4.0 đồng bộ hóa tất cả các nghiệp vụ trên một nền tàng bao gồm: giao hàng, đặt món, tích điểm đổi quà, ưu đãi điện tử, thanh toán trực tuyến. LOOP được sinh ra với sứ mệnh giúp các doanh nghiệp quản lý và phát triển kinh doanh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
- LOOP Smart POS tự hào là người đi tiên phong mở ra tương lai cho ngành bán lẻ 4.0 đồng bộ hóa tất cả các nghiệp vụ trên một nền tàng bao gồm: giao hàng, đặt món, tích điểm đổi quà, ưu đãi điện tử, thanh toán trực tuyến. LOOP được sinh ra với sứ mệnh giúp các doanh nghiệp quản lý và phát triển kinh doanh.