Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
As an Customer Service cum Admin Officer, your job is to make sure customer interactions with the organisation are positive and leave them satisfied. You will take customer phone calls, respond to their inquiries and complaints, and assist our colleagues in China with completing their issues, all while remaining polite and professional.
Customer Service Responsibilities:
• Attend to walk in customers and provide good customer service
• Attend to customers’ email and phone enquiries professionally and amicably
• Provide timely response to customer feedback or enquiries
Administrative Responsibilities:
• Liaise and coordinate between stakeholders to ensure the requirements are met
• Coordinate with the flow of work, arranging for meeting rooms, forms, travel/hotel bookings, car rental & payment, office set up, timesheet & leave records, Office equipment & furniture, etc.
• Manage monthly outsource services such as photocopy rental, cleaning, accomodation, taxi, etc.
• General administrative assistance
• Other reasonable duties as assigned.
Yêu Cầu Công Việc
• Bachelor’s degree
• At least 1-year related experience, strong passion in customer service work
• Able to converse in verbal and written Mandarin, English and Vietnamese. Mandarin is a must as need to communicate with mandarin speaking stakeholders
• Well organized, detail oriented, good communication skill
• Efficient in both teamwork and independent work
• Strong ownership and execution in work, logical thinking, and multi-task capability
• Skillful in using office software (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).
Benefits:
• Competitive salary and bonus based on the actual performance
• Social insurance according to regulations and company working laptop & phone allowances
• Work in a very motivated & open working environment
• There are more multinational business learning & promotion opportunities
Mi Zhai là tổ chức tập trung vào nghiên cứu tài chính và bất động sản, tập trung vào phân bổ tài sản bất động sản, hiện có hàng chục nền tảng truyền thông và liên tục công bố kết quả nghiên cứu của Mi Zhai, là tổ chức hàng đầu trong lĩnh vực phân bổ tài sản bất động sản. Mizhai tham gia sâu vào dòng chính của bất động sản, và tiếp tục mở rộng thượng nguồn và hạ nguồn, hiện tại, nó đã phát triển sâu sắc về phân bổ bất động sản, thanh toán kiến thức, trang trí nhà cửa, nhà ở cũ, vĩ mô tài chính, cho thuê và lưu ký, v.v. .. và lĩnh vực liên quan. Hơn 30% nhân viên của chúng tôi là người nghiên cứu, nghiên cứu và biên tập dữ liệu. Chúng tôi có chi nhánh tại Trịnh Châu, Bắc Kinh, Thượng Hải, Thâm Quyến, Hàng Châu, Thiên Tân, Vũ Hán, v.v., Canada, Thái Lan, v.v. Chúng tôi cũng có văn phòng thường trú tại các thị trường nước ngoài như Úc, Việt Nam, Canada và Thái Lan. Chúng tôi cam kết trở thành cơ quan phân bổ bất động sản chuyên nghiệp, công nghệ và có trách nhiệm toàn cầu, phục vụ việc phân bổ tài sản của 300 triệu người trung lưu với sự chuyên nghiệp, chân thành và uy tín, đồng thời tìm ra những bất động sản đáng mua 20% trên thế giới!