Mô tả công việc
- Perform check-in and check-out procedures for guests with the hotel's standard;
- Check the number of available rooms, proactively sell walk-in rooms to optimize the hotel's revenue;
- Introduce guests to other services offered by the hotel and current promotional programs;
- Handle incoming and outgoing calls for the hotel, ensuring accurate and compliant call transfers;
- Arrange airport pick-up and drop-off for guests, noting details in the logbook for shift follow-ups;
- Ensure all guest complaints and grievances are appropriately addressed, with resolutions promptly executed and communicated in a professional manner;
- Keep cleanliness in the work area, ensuring it is always tidy and organized;
- Other tasks as requested by department management.
Quyền lợi được hưởng
- Social - Health - Unemployment Ins as per law;
- Personal Accident Ins added;
- Monthly Service Charge and Incentive Bonus;
- Birthday Leave;
- Year End Bonus;
- Annual Salary Review.
Yêu cầu công việc
• BA degree in Hotel Management or related fields;
• Possess a customer service orientation, excellent communication and information skills.
• Excellent oral and written Japanese and English communication.
Yêu cầu hồ sơ
Khách sạn Paragon Sài Gòn là một trong những khách sạn kinh doanh và giải trí 4 sao hàng đầu tại thành phố Hồ Chí Minh. Khách sạn nằm ngay trung tâm thương mại và kinh doanh quận 1 của Hồ Chí Minh. Chỉ cách Nhà Hát Lớn và trung tâm mua sắm VinCom 3 phút đi bộ. Từ các phòng, du khách có thể ngắm nhìn khung cảnh tuyệt vời của trung tâm Sài Gòn từ Nhà hát lớn đến Nhà thờ Đức Bà. Khách sạn cung cấp một mức độ dịch vụ và tiện nghi được thiết kế để đảm bảo rằng cả khách doanh nhân và khách du lịch đến thăm thành phố cửa ngõ mới nổi và nhộn nhịp này của Châu Á sẽ tìm thấy lòng hiếu khách duyên dáng và các dịch vụ cá nhân hóa. Với sự kết hợp hài hòa giữa cấu trúc truyền thống Việt Nam và phong cách hiện đại mang hơi hướng Pháp sẽ mang đến cho du khách những trải nghiệm thú vị.