Mô tả công việc
- Complete closing duties, including storing all reusable goods, breaking down goods, cleaning all equipment and areas, returning equipment to proper locations, locking refrigerators, restocking items, turning off lights, locking doors, and completing daily cleaning checklist.
- Set up, stock, and maintain work areas.
- Inspect the cleanliness and presentation of all chinaware, glass, and silver prior to use.
- Maintain cleanliness of work areas throughout the day, practicing clean-as-you-go procedures.
- Follow all company and safety and security policies and procedures; report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; and complete safety training and certifications.
- Ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets.
- Welcome and acknowledge all guests according to company standards.
- Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette.
- Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees.
- Ensure adherence to quality expectations and standards.
- Read and visually verify information in a variety of formats (e.g., small print).
- Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift.
- Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 50 pounds without assistance.
- Grasp, turn, and manipulate objects of varying size and weight, requiring fine motor skills and hand- eye coordination.
- Move over sloping, uneven, or slippery surfaces as well as up and down stairs and/or service ramps.
- Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping.
- Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
3. Đồng phục và 2 bữa ăn/ca làm việc
4. Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại Tập đoàn khách sạn cao cấp và sang trọng nhất thế giới
5. BHXH theo Luật
6. Giảm giá phòng và giảm giá ẩm thực tại khách sạn Marriott
Yêu cầu công việc
Supervisory Experience No supervisory experience is required.
Yêu cầu hồ sơ
- Ứng tuyển trực tiếp trên Hoteljob
- 02835209999 (Ext: 4305)
Khách sạn Paragon Sài Gòn là một trong những khách sạn kinh doanh và giải trí 4 sao hàng đầu tại thành phố Hồ Chí Minh. Khách sạn nằm ngay trung tâm thương mại và kinh doanh quận 1 của Hồ Chí Minh. Chỉ cách Nhà Hát Lớn và trung tâm mua sắm VinCom 3 phút đi bộ. Từ các phòng, du khách có thể ngắm nhìn khung cảnh tuyệt vời của trung tâm Sài Gòn từ Nhà hát lớn đến Nhà thờ Đức Bà. Khách sạn cung cấp một mức độ dịch vụ và tiện nghi được thiết kế để đảm bảo rằng cả khách doanh nhân và khách du lịch đến thăm thành phố cửa ngõ mới nổi và nhộn nhịp này của Châu Á sẽ tìm thấy lòng hiếu khách duyên dáng và các dịch vụ cá nhân hóa. Với sự kết hợp hài hòa giữa cấu trúc truyền thống Việt Nam và phong cách hiện đại mang hơi hướng Pháp sẽ mang đến cho du khách những trải nghiệm thú vị.