Mô tả công việc
- Handle complaints, investigate and thoroughly report on customer or employee injuries, compensation claims, thefts, assaults, lost property, car accidents, loud parties, vandalism and other customer complaints as necessary;
-Maintain responsibility for handling any emergency that would require partial or complete evacuation of the hotel in instances such as fire, armed robbery, severe injuries, power failure or bomb threats as necessary;
- Oversee employee adherence to security issues;
- Maintain safe working conditions within the department and the Hotel;
- Provide employees with the information needed to perform their job effectively;
- Creates 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork;
- Adhere to hotel’s policies and procedures.
Quyền lợi được hưởng
- Staff transported;
- Duty meal;
- Learning & Developing opportunities;
- Competitive salary & SVC;
- Social insurance, Health insurance, Unemployment insurance.
Yêu cầu công việc
- Minimum of five-years work experience in the hotel industry in Security management;
- Bachelor’s degree preferred, high school diploma required;
- Able to resolve conflicts guests, supervisor and employee;
- Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork;
- Advance knowledge of security regulations;
- Excellent organizational skills;
- Experience working in a union environment.
Yêu cầu hồ sơ
- Ứng viên quan tâm vui lòng gởi hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn.
Xin cảm ơn.
Được quản lý bởi Radisson Hotel Group – một trong những thương hiệu khách sạn hàng đầu và năng động nhất thế giới, dự án Radisson Resort Phan Thiết sở hữu 76 phòng bao gồm 11 bungalow tiêu chuẩn 4 sao với kiến trúc Địa Trung Hải độc đáo.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH full lương.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 27/07/1993
Mission
Tầm nhìn dài hạn của chúng tôi là trở thành công ty được khách hàng, chủ sở hữu và nhân tài lựa chọn. Bất cứ khi nào một vị khách lên kế hoạch cho một chuyến đi, hay một nhà đầu tư, chủ sở hữu đang nghĩ đến đối tác, hoặc bất cứ khi nào ai đó đang tìm kiếm sự nghiệp trong ngành khách sạn, họ đều sẽ nghĩ đến Radisson Hotel Group trước tiên.