Việc làm Royal Group

Cập nhật 25/08/2024 16:36
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Royal Group - Tập Đoàn Hoàng Gia
Engineering Coordinator/ Điều phối viên kỹ thuật
Royal Group
9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 01/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/09/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Điện Bàn - Quảng Nam

Mô tả công việc

  • Consistently offers professional, engaging and friendly service
  • Carry out daily administrative activities of the Engineering Department
  • Adhere to Fairmont Hotels and Resort Standards, Policies and Procedures
  • Provide efficient administrative support to the Engineering team
  • Ensure all communications are handled promptly and professionally
  • Receive and distribute all communications relating to the department
  • Compile management reports in a timely and accurate manner if necessary
  • Maintain adequate supplies of office stationary
  • Build strong internal and external relationships
  • Carry out all filing
  • Comply with all key security mandates
  • Report any maintenance issues or hazards
  • Maintain own work area in a clean, tidy and good manner
  • Report defective materials and equipment
  • Assist with special projects related to the Engineering Office
  • Manage attendance and vacations of the Engineering team
  • Perform other tasks as assigned by management
  • Monthly closer and accruals
  • Monthly departmental meetings with success celebration
  • All authorities reporting on line all reports as per the requirements.
  • All RHG’s reporting as per the requirement
Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork
  • Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service
  • Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems
  • Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
  • Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
  • Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality

Adheres to hotel policies and procedures

  • Keeps immediate Supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.
  • Communicate effectively with guests, co-workers and the manager
  • Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position
  • Maintains a favourable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment
  • At all times projects a favourable image of the Hotel to the public
  • Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives.
  • Attends work on time as scheduled.
  • Follows safety and security rules and procedures.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefit package
  • Learning and development within Radisson Hotels Group
  • Internal Careers Advancement
  • Company shuttle bus 
  • Uniform & duty meals

Yêu cầu công việc

  • Previous administrative experience in a luxury resort is required
  • Computer literate in Microsoft Window applications required
  • University/College degree in a related discipline preferred
  • Excellent interpersonal, communication and organizational skills
  • Strong interpersonal and problem-solving abilities
  • Highly responsible & reliable
  • Ability to work cohesively as part of a team
  • Ability to focus attention on guest needs, remaining calm and courteous at all times

Yêu cầu hồ sơ

Updated CV with full information of working experiences, education history, personal information and photo
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:

Tập Đoàn Gạch Men Hoàng Gia - ROYAL GROUP là một trong những tập đoàn hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất và kinh doanh vật liệu xây dựng và trang trí nội thất tại Việt Nam. Với hơn 25 năm kinh nghiệm, ROYAL GROUP hiện nay đang là một trong những tập đoàn lớn nhất tại Việt Nam về sản xuất gạch ốp lát.

Về thị trường trong nước, ROYAL GROUP đã thiết lập được hệ thống phân phối trải dài từ Bắc chí Nam với hơn 3.000 cửa hàng, đại lý và showroom.

Về thị trường quốc tế, sản phẩm của ROYAL GROUP đã xuất khẩu đến nhiều quốc gia, khu vực như: Đông Bắc Á (Trung Quốc, Đài Loan, Hàn Quốc, Nhật Bản), Đông Nam Á (Campuchia, Thái Lan, Maylaysia, Myanmar, Philippine), Châu Âu, Châu Mỹ, Châu Úc, Châu Phi và Trung Đông…

ROYAL GROUP tạo 1 môi trường làm việc luôn có sự TÔN TRỌNG giữa tất cả thành viên từ nhân viên đến cấp Lãnh đạo, 1 môi trường tưởng thưởng công bằng và xứng đáng cho những đóng góp của từng thành viên. Và chính ở nơi này, các thành viên luôn có CƠ HỘI sáng tạo, được là người giương buồm cho ý tưởng của mình ra khơi, các thành viên được tạo điều kiện tối đa để thực hiện những hoài bão của mình.

Chính sách bảo hiểm

  • Gói bảo hiểm sức khỏe toàn cầu
  • Các quyền lợi khác theo Chính sách Công ty và Luật Lao động Việt Nam
     

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty 
  • Cầu lông
  • Bóng chuyền

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2001

Mission

  • Với sứ mệnh “Ngôi nhà nuôi dưỡng những ước mơ”, ROYAL GROUP luôn mong muốn đem đến cho tất cả thành viên một nơi làm việc thân thiện như chính ngôi nhà của mình.

Những nghề phổ biến tại Royal Group

Bạn làm việc tại Royal Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Royal Group

Royal Group

Click để đánh giá