Mô tả công việc
- Answer, record, and process all guest requests, questions, or concerns via telephone, email, chat, and mobile communication devices. Operate telephone switchboard, process guest requests for wake-up calls, and connecting and directing calls to the appropriate extension.
- Receive, record, and relay messages accurately. Log all guest requests or issues into computer, contact appropriate individual or department (e.g., Bellperson, Housekeeping), and follow up with guest to ensure their request has been resolved to their satisfaction. Provide information to guests about room features, property amenities, and local areas of interest.
- May process room service orders, answer questions on menu selection and record transactions in point-of-sale system. Assist guests with accessing internet and guestroom entertainment.
- Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; and protect company assets.
- Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests’ service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation.
- Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette.
- Develop and maintain positive working relationships with others, and support team to reach common goals.
- Comply with quality assurance expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats; stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift.
- Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance.
- Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
- 60 days probation with Full salary & Social Insurance
- Service charge every month after probation
- Attractive remuneration package
- Professional training courses
- Professional workplace with young, dynamic, and excellent team members
- Duty meal & Uniform provided
- 05 working days/week.
- Participate in team building and TakeCare activities of the team and hotel
- Health check every year
- Satisfy your love of travel with distinctive Associate discounts for hotel rooms and F&B services at Marriott International hotels & resorts all over the world (11 properties in Vietnam)
- Start your career path in the biggest and one of the most prestigious hotel companies worldwide
Yêu cầu công việc
Education and Experience
- Degree of English/Hospitality/Tourism other relevant major
- Good communication both in English and Vietnamese
- Excellent interpersonal skills with demonstrated customer service focus
- Ability to multi-task
- Able to work shifts
- Experience of a similar position in 4 or 5-star hotels is preferred
Personal Attributes
- Dependability
- Positive Demeanor
- Presentation
- Integrity
- Safety Orientation
- Adaptability/Flexibility
- Stress Tolerance
Interpersonal Skills
- Team Work
- Customer Service Orientation
- Interpersonal Skills
- Diversity Relations
Communications
- Listening
- English Language Proficiency
- Telephone Etiquette Skills
- Applied Reading
- Writing
Analytical Skills
- Problem Solving
- Learning
- Computer Skills
- Decision-Making
Organization
- Multi-Tasking
Yêu cầu hồ sơ
For contact, please call 02437199000 - Ms. Phuong Anh Human Resources Executive
Khám phá Sandy Beach Non Nước Resort, một điểm đến tuyệt vời, nơi những ngọn núi phủ xanh và những khu vườn nhiệt đới chia sẻ cảnh quan với một dải cát mịn nguyên sơ và làn nước trong vắt của Biển Đông.
Khu nghỉ mát bốn sao này, nằm tuyệt vời trên Bãi biển Non Nước, cung cấp cho những vị khách năng động hơn một loạt các tiện nghi tuyệt vời đảm bảo mỗi ngày tại khu nghỉ mát được chi tiêu tốt trong khi kích thước tuyệt đối của nó, trải dài trên 17 mẫu vườn được cắt tỉa cẩn thận, cung cấp tất cả các cặp vợ chồng và gia đình riêng tư có thể yêu cầu.
Khu nghỉ mát có vị trí thuận tiện chỉ cách sân bay Đà Nẵng 20 phút và kết nối với Phố cổ Hội An và thành phố Đà Nẵng bằng dịch vụ đưa đón hàng ngày.
Có rất nhiều điều không thể bỏ qua trong kỳ nghỉ ở Việt Nam - ẩm thực tuyệt vời, mua sắm và khám phá để đặt tên cho một vài - vì vậy hãy bắt đầu lên kế hoạch bằng cách đặt phòng khu nghỉ mát Đà Nẵng của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành