Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Mô tả công việc
- Ensures forwarding and receiving of all information pertaining to the department in order to maintain set standards and achieve guest satisfaction
- Receives, records, and distributes various reports
- Receives, records, and transmits guest requests accurately
- Responsible for entering accurate room status into computer daily and investigate discrepancies
- Maintains and update administrative data
- Maintains working area and equipment in a proper state of cleanliness and repair
- Report guest complaints to Executive Housekeeper or delegate immediately
- Complies with hotel’s health, safety and hygiene policies and adheres to conduct personnel grooming and hygiene standards
- Attends meetings and training sessions as required
- Is multi-skilled as a Room Attendant as well as other areas of Housekeeping
- Adheres to Housekeeping standards and procedures and enforces same
- Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
- Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
* Sales incentives and upselling incentive are applied for some positions/ Hoa hồng bán hàng được áp dụng cho một số vị trí
* Professional and friendly working environment/ Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp
* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh
- 2 days off/ week, 12-14 annual leaves for first year and increase 1 day every 3 years/ 02 ngày nghỉ/ tuần, Phép năm 12 ngày/ năm cho năm đầu tiên và mỗi 3 năm được tăng 1 ngày
- Fairly and clearly overtime compensation scheme/ Chính sách chi trả tăng ca rõ ràng và công bằng
- Pay Social Insurance, Health Insurance and Unemployment Insurance on full salary/ Đóng đầy đủ BHXH, BHYT và BHTN trên mức lương thực tế
- Extra 24h accidental insurance, health care insurance for self and dependants/ Mua thêm BH tai nạn 24/24h, BH sức khỏe cho bản thân nhân viên và người thân
- Many staff trainings and activities organized during the year such as Team Outing, Ring the Golden Bell, Sport Week...etc/ Nhiều hoạt động nhân viên và chương trình đào tạo được tổ chức như Nghỉ mát hàng năm, Rung chuông vàng, Tuần Thể thao...vv
- Uniform, staff meals, fixed - shuttle bus are provided / Được cung cấp đồng phục, suất ăn trong ca và xe đưa đón cho một số ca..
Yêu cầu công việc
• Required Skills
- Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Able to speak, read and write English
- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
• Qualifications
- High School or equivalent
• Experiences
- 1 year housekeeping / administrative experience, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
Shilla Monogram Quangnam Danang resort cung cấp chỗ nghỉ với hồ bơi ngoài trời, chỗ đỗ xe riêng miễn phí, trung tâm thể dục và khu vườn. Trong số các tiện nghi của chỗ nghỉ này có nhà hàng, CLB trẻ em, sảnh khách chung và Wi-Fi miễn phí. Tại đây có phòng xông hơi khô, nhân viên giải trí và dịch vụ phòng.
Những nghề phổ biến tại Shilla Monogram Resort
Bạn làm việc tại Shilla Monogram Resort? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn