Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Mô tả công việc
• Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback, and individual coaching when needed.
• Manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
• Serves as a leader in displaying outstanding hospitality skills.
• Sets a positive example for guest relations.
• Responds to and handles guest problems and complaints.
• Empowers employees to provide excellent customer service.
• Observes service behaviors of employees and provides feedback to individuals.
• Strives to improve service performance.
• Provides immediate assistance to guests as requested.
• Ensures employees understand customer service expectations and parameters.
• Participates in the development and implementation of corrective action plans to improve guest satisfaction
Quyền lợi được hưởng
- Mức lương và thưởng hấp dẫn
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm xã hội theo quy định của Luật Lao động Việt Nam
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động
Yêu cầu công việc
- Good management skill
- Proficient in the use of Microsoft Office and Opera
- Problem solving and organizational abilities
- Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
- 2 years experience in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience
Yêu cầu hồ sơ
Đắm mình vào những nơi đẹp nhất trên thế giới với những trải nghiệm độc đáo của Meliá. Hãy trải nghiệm chúng một cách sâu sắc, hòa mình vào văn hóa của họ, thưởng thức ẩm thực địa phương và kết nối với lịch sử cũng như cội nguồn của họ. Tạo ra những kỷ niệm khó quên thông qua du lịch có trách nhiệm nhằm thúc đẩy sự đa dạng văn hóa.
Những nghề phổ biến tại Sol By Melia Phu Quoc
Bạn làm việc tại Sol By Melia Phu Quoc? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn