Việc làm Sucafina Vietnam

Cập nhật 02/12/2024 16:37
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Sucafina Vietnam Company Limited
HR Generalist (C&B) (Location. Dis 3, HCMC)
Sucafina Vietnam
2 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Company Description

Work location: 83 Ngo Thoi Nhiem, dist 3, HCMC

The company:

Sucafina is the leading sustainable Farm to Roaster coffee company, with a family tradition in commodities that stretches back to 1905. Today, with more than 1,400 employees in 34 countries, we help stakeholders worldwide to find the perfect coffee solutions. We embed technology, innovation, and sustainability throughout the supply chain, creating shared value for all by Investing in Farmers, Caring for People, and Protecting Our Planet. For more information, visit www.sucafina.com.

What are we looking for:

We are looking for entrepreneurs, techies, passionate, eager to learn, humble, with a positive attitude and a high level of integrity People. Flexible and willing to take challenges, work and live in coffee-producing countries, People who want to build expertise and a career in the coffee business and are ready to go the extra mile.

What we offer:

We offer within our pleasant family environment, great opportunities to learn and grow, we offer challenges and exposure to multicultural environments, on-merit base compensation, and free coffee around the clock!

Job Description

The HR Generalist – Compensation & Benefits will report to HR Manager of APAC and play a pivotal role in managing and administering the organization’s compensation and benefits programs. This position will also contribute to broader HR activities, including compliance, payroll coordination, and employee support, fostering a positive work environment aligned with the company’s values and goals.

  • Payroll Execution:
  • Execute the periodic payrolls (for both office-based employees and factory workers) to ensure accurate and timely processing of employee salaries and benefits-related deductions.
  • Verify and reconcile payroll changes, such as salary adjustments, bonuses, and benefits contributions

Compliance & Reporting

  • Ensure compliance with local labor laws, tax regulations, and internal policies related to compensation and benefits.
  • Prepare and maintain accurate records for audits, reports, and compliance purposes.
  • Monitor legislative changes and recommend updates to company policies and programs to maintain compliance.

Employee Relations & Support

  • Act as a point of contact for employees regarding compensation, benefits, and HR policy inquiries.
  • Assist in onboarding and offboarding processes, particularly in areas related to pay and benefits.
  • Support HR initiatives and programs, such as performance reviews, engagement surveys, and workforce planning.

HR Projects

  • Contribute to the development and implementation of HR projects, policies, and best practices.
  • Partner with cross-functional teams to align HR programs with organizational goals.

Qualifications

Other tasks as assigned by Managers

  • Bachelor’s degree in Human Resources, Business Administration, or a related field
  • Minimum 4-5 years working experience in C&B, payroll management for factory environment at similar size;
  • Experience in an international environment/ global collaboration
  • Good knowledge of Excel, Word, Outlook, Pivot
  • Knowledge ofLabor law, PIT law, Social insurances law
  • Knowledge of collaborative tools (MS Teams, Power PI) as a plus.
  • English communication ability is a plus
  • Strong knowledge of compensation structures, benefits programs, and labor law compliance
  • Excellent analytical and problem-solving skills with attention to detail
  • Effective communication and interpersonal skills to build trust with employees and stakeholders
  • Ability to manage multiple tasks and priorities in a dynamic work environment
Khu vực
Báo cáo

Sucafina Vietnam Company Limited
Sucafina Vietnam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH Sucafina Việt Nam Doanh nghiệp gia đình được thành lập vào năm 1905 tại thành phố ven biển Jaffa, Palestine. Họ xuất khẩu cam và nhập khẩu thực phẩm, bán hàng hóa của mình khắp Trung Đông và mở rộng theo từng thế hệ. Điều này dẫn đến việc thành lập một công ty ở thành phố Geneva, Thụy Sĩ vào năm 1977, chuyên kinh doanh đường (SU), cà phê (CA) và tài chính (FINA). Hai thế hệ sau, SUCAFINA hoàn toàn tập trung vào cà phê. Đây vẫn là một công ty gia đình có văn hóa kinh doanh mạnh mẽ và chú trọng đến giá trị, nhưng mọi hoạt động đầu tư và phát triển đều nhằm hỗ trợ chuỗi cung ứng cà phê toàn cầu. SUCAFINA là một trong những công ty thương mại hàng đầu trên thế giới và cung cấp cà phê từ hầu hết các nước sản xuất. Điểm mạnh của SUCAFINA là chuyên môn về cà phê và sự cam kết với con người. Các thương nhân của chúng tôi trên khắp thế giới tìm nguồn cà phê, hiểu thị trường và đưa ra quyết định để mang lại sự kết hợp tốt nhất giữa chất lượng và giá cả cho khách hàng của chúng tôi. Chúng tôi tích cực tìm kiếm và phát huy nhân tài, đồng thời tương tác với những người mua và nhà cung cấp cà phê ở mọi cấp độ của chuỗi cung ứng.

Những nghề phổ biến tại Sucafina Vietnam

Bạn làm việc tại Sucafina Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Sucafina Vietnam

Sucafina Vietnam

Click để đánh giá