Mô tả công việc
• Responsible for proactively soliciting and managing restaurant sales related opportunities is that not handled by SMR Department
• Actively up-sells each business opportunity to maximize revenue through in-house as well as hot zone sales efforts
• Achieves personal and team related revenue goals
• Responsible for driving customer loyalty by delivering service excellence throughout each customer experience
• Provides service to customer in order to grow business
Quyền lợi được hưởng
- 6 day off/month
- Full social Insurance, private accident and healthcare
- Dynamic, professional & open minded working environment
- Joining training courses
- Competitive salary, benefits and bonus
- Supporting shift meals at star canteen
Yêu cầu công việc
- 2 years experiences in sales or related professional area
- Degree in Hotel, Restaurant Manager, Hospitality or related major
- English fluency
- Active, good customer service
Yêu cầu hồ sơ
Phone: 0254 625 7272
Sylvan Learning là thương hiệu giáo dục được sáng lập bởi giáo viên trường W.Berry Fowler vào năm 1979 tại Portland, Oregon, Mỹ; và hiện sở hữu hệ thống 800 trung tâm trên khắp các tiểu bang nước Mỹ, các quốc gia khác như Canada, Ả Rập Thống Nhất, Ả Rập Saudi, Guam, Kuwait, Hồng Kông, Việt Nam… sau hơn 40 năm hoạt động và phát triển.
Tại Việt Nam, Sylvan Learning Việt Nam có 5 cơ sở rộng khắp TP. HCM, mang đến các chương trình Tiếng Anh theo lứa tuổi (Mẫu giáo, Thiếu nhi, Thiếu niên) – Toán Tư Duy – STEM (Robotics, Engineering, Coding) – Luyện Thi Chứng Chỉ IELTS cho học viên từ 3-16 tuổi, hướng đến mục tiêu xây dựng nền tảng tri thức, sự tự tin, bản ĩnh và niềm vui học tập cho học viên.
Sylvan Learning Việt Nam là công ty thành viên và được bảo trợ hoạt động bởi Quỹ Đầu tư Quốc tế VIG (Vietnam Investments Group) – Quỹ đã đầu tư vào các công ty và thương hiệu nổi tiếng trong ngành giáo dục, giải trí, ẩm thực, du lịch… tại Việt Nam.