Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. PRIMARY OBJECTIVES:
- Manage and supervise the Product Department in Vietnam to ensure the operation of the Product Department proceeds in a consistent and effective way
- Research, create and launch new products and update current products to match the Easia Travel Group standard, image and value
- Support and coordinate with other departments to encourage synergies, maintain collaboration with relevant departments in carrying out processes and find out what factors need to change in a timely manner
2. MAJOR ACCOUNTABILITY/DUTIES:
Establish a production plan
- Develop and implement a plan to improve the existing production range in an efficient, effective manner
- Ensure that accurate product documents are in the database and distributed to the appropriate teams
Research and develop new products in Vietnam
- Conduct a market analysis (client profile, expectations, etc) to identify gaps in the product range
- Conduct an analysis of competitors products and pricing to ensure Easia is offers the most innovative and best value products
- Create detailed inspection plan and goals
- Develop relationships with key communities, people and suppliers needed for successful production
- Conduct in-the-field research and testing
- Design detailed product notes: sales notes, quotations, operations notes
Communicate Product updates
- Distribute effective product updates internally (sales teams, operations teams, station offices)
- Update sales offices on any new products or product changes
- Inform valued agents of product updates in a timely manner
- Ensure all information in the database and website is accurate and up-to-date
- Work closely with local suppliers to ensure they understand the value of our products and deliver them at the highest standard
- Communicate with fellow product managers to inspire creativity, reinforce Easia product goals and establish consistency across all destinations
- Regular communication with Head of Product on developments in the VN offices
Monitor Quality of Products
- Conduct regular product evaluations (in-the-field inspections, reviewing feedback)
- Adapt successful products to various other markets
- Improve existing products that are not selling well or delivering the highest quality possible
- Remove products that show no potential and ensure that there are no negative impacts on our clients or valued local partners/communities when stopping sales on a product
Promote new product to the markets
- Coordinate with sales teams for promote the new products to the Markets
- Coordinate with sales & Marketing to create agent-specific brochure programs, inspection trips and exclusive products
- Contribute to Easia's marketing team by designing and submitting quality pictures, factsheets and articles for newsletters
Supervise and Support Vietnam product teams (Hanoi, Danang, Saigon)
- Conduct regular product training and operations training in each destinations
- Assist in evaluation of guides and suppliers (drivers, vehicles, restaurants and hotels) in each destination
Yêu Cầu Công Việc
1. Competency:
- Fluent in English/French language
- Strong knowledge of the tourism field, including hotel and tourism management
- Strong leadership and management skills
- Creative, dynamic and possesses good knowledge about products and destinations in Vietnam
- Strong analytical, problem-solving and decision-making skills
- Strong presentation skills
- Strong communication skills
- Strong planning and organisational skills to balance and prioritise work
- Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects
2. Education
University: Bachelor’s or Master’s in Hotel / Tourism / Foreign Languages / Economics or other related fields
3. Experiences
- At least five years of experience in the tourism industry
- At least two years of experience in a similar position
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn Y tế AMV (AMV GROUP) tiền thân là Công ty Cổ phần Dược phẩm Đức Minh (ALMEDIC JSC) thành lập ngày 27/07/2001, với tầm nhìn trở thành Tập đoàn hàng đầu về Y tế tư nhân. Mang tới thông điệp “An toàn cho cuộc sống của bạn”, AMV Group hiện nay tập trung trong lĩnh vực kinh doanh, phát triển thương mại, hợp tác quốc tế và đầu tư theo 5 ngành hàng chính là:
- Vắc xin
- Sinh phẩm chẩn đoán
- Dược phẩm
- Thực phẩm chức năng
- Dịch vụ y tế.
Sau hơn 19 năm hoạt động, AMV Group đã liên tục phát triển và mở rộng hệ thống sản xuất, kinh doanh, xuất khẩu và đầu tư với 07 công ty thành viên, 20 chi nhánh, văn phòng đại diện ở trong và ngoài nước. Các dự án về các phòng tiêm chủng (SAFPO, POTEC), phòng khám đa khoa (GENTICAL), trung tâm xét nghiệm (FASTEX-Labo), các điểm chăm sóc sức khỏe (POC), các nhà thuốc (Pharmaket) đã và đang được triển khai, phát triển rộng rãi.
AMV Group, với đội ngũ hơn 500 nhân viên có mặt ở 63 tỉnh, thành phố trong cả nước và các nước bạn, chúng tôi tin rằng một phần quan trọng trong sự phát triển của Tập đoàn chính là thành quả của nhịp độ làm việc tích cực và kết nối đồng bộ của các Đơn vị/khối, phòng ban.