Việc làm Thời Trang Lyra

Cập nhật 24/12/2024 16:16
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Thời Trang Lyra
Retail Operations Manager (Fashion/Beauty)
Thời Trang Lyra
3 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 17/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/02/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Delivery of the Sales Budget

Achieve or exceed the sales objective in the Business Plan through periodic brand performance reviews and taking practical and appropriate actions. Taking into consideration Trading Calendar, build organisation, training, merchandising, Advertising in compliance with company standards to ensure the desired results are achieved.

2. People Management.

Own the manpower planning and management of stores and its staff in order to achieve work environment which supports and improves store and team performance. Build in reward & recognition (non-financial) to keep the employee morale high. Develop store staff to provide a customer service exceeding customer expectation. To become “The Best” sales team. Work with the local manager to determine staffing requirements for the departments; interviewing, hiring and managing performance

3. Budget Planning & Management

Ensure the effectiveness and improvement of the stores operating cost through monitoring of changes in expenditures and discrepancies and through communication on the efficient use of resources.

4. Area Operations Management

Ensure the store hygiene, housekeeping and good application of marketing material are
maintained in line with company standards and to develop the capability of each store team to support all operational functions of the stores. Organize the resolution of any administrative issues faced by an operational store (e.g. maintenance, equipment malfunction, etc.) in order to resolve the problem timely. Organize resolution of customer / employee complaints reported, either immediately or soon thereafter, upon checking internally for its resolution in accord with company policy and procedures.

5. Visual Merchandising

Manage, organize, and implement visual merchandising standards in line with the company policies to ensure guidelines and standards are met

6. Loss Prevention

Ensure that the Loss Prevention policies, system & procedures are implemented in all stores and that the discrepancies in stock inventory are investigated in a timely manner to minimise the risk of internal and external loss of store merchandise and revenues. Implement the inventory process & contingency action plans to prevent shrinkage. Assess business operations and seek to
manage all areas of risk in relation to company policy and procedure to ensure that the stores
property and data are protected

7. Cash Management.

To define cash management requirements in each store and establish strong disciplines to protect company cash assets.

8. Policy and Procedures

Review of all current internal processes and policy relating to operations support and develop
and enhance operational policies and procedures for Loss Prevention, Store Operations,
Inventory, New Stores Opening and Cash Audit functions across all countries.

9. Store Projects

Organise the opening, modification, refurbishment, or closure of stores in accordance with the
Company Development plans and standards.

10. Supplier Partnership.

Develop and strengthen the consignment and supplier relationships in order to establish long
term, sustainable and mutually beneficial relationships.

11. Market Intelligence.

Keep abreast of the latest trend in the market with respect to the Product Trends and Brand
standards.

Yêu Cầu Công Việc

  • Relevant experience within a retail sector in operations and / or sales management.
  • Retail Knowledge: Should demonstrate an understanding of the operational and sales requirements of a retail company.
  • Computer Literate: Should be competent in basic office skills
  • Required to speak English

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Thời Trang Lyra
Thời Trang Lyra Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 24 Bạch Mai - Phường Cầu Dền - Quận Hai Bà Trưng - Hà Nội

CÔNG TY CỔ PHẦN THỜI TRANG LYRA được thành lập từ năm 2012, đến nay LYRA đã trở thành 1 trong top các hệ thống thời trang đứng đầu dành cho giới trẻ Việt Nam. LYRA đã phủ sóng toàn bộ các quận tại Hà Nội với 7 showrooms hiện đại trên khắp các con phố sầm uất cùng đội ngũ bán hàng chuyên nghiệp, thân thiện & vô cùng tâm lý.

Với sứ mệnh luôn mang lại sản phẩm dịch vụ tốt nhất tới khách hàng, LYRA không ngừng phát triển để ngày càng hoàn thiện dịch vụ và chất lượng sản phẩm, xứng đáng là địa chỉ thời trang hấp dẫn và tin cậy của giới trẻ Việt Nam. Chính vì vậy LYRA rất cần sự hợp tác của Bạn - những thành viên trẻ trung - nhiệt huyết - yêu thời trang để cùng đại gia đình LYRA phát triển trở thành thương hiệu thời trang hàng đầu của giới trẻ !!!

Những nghề phổ biến tại Thời Trang Lyra

Bạn làm việc tại Thời Trang Lyra? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thời Trang Lyra

Thời Trang Lyra

Click để đánh giá