Mô tả công việc
Carry out check- in and check – out process.
Follow up, record, read, process information within authority and keep the FO Logbook up to date daily.
Check and register any tenant’s visitors, ensuring that the necessary details are obtained, i.e., passport, ID card, etc.
Answer the telephone promptly and clearly in a courteous and friendly manner.
Update occupancy & unit status details on the computer system, giving copies to authorized parties.
Receive tenant’s payment and issue a proper receipt
Receive all complaints / requests from tenants and forward to relevant departments or report directly to Line Manager. Keep tracking of the cases until it is resolved.
Perform other tasks as requested by Line Manager.
Prepare any key cards for the next day’s tenant arrivals
Yêu cầu công việc
Graduated from college/university in related field
Proficient in English, fluent communication skills
Have more than 6 months experience in similar role is an advantage
Able to work in shifts: Shift 1: 6am- 2pm, Shift 2: 2pm- 10pm, or Shift 3: 10pm- 6am (if required)
Quyền lợi
Clear growth and promoted opportunities
Outing trip
Gifts on special holidays & occasions: birthday, New year, Mid- Autumn...
Compulsory SHUI upon full gross salary
Annual health check, Additional health insurance
13th- month salary, review 6- month KPI bonus (on business results)
Uniform, free parking
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-09 01:05:02
Bắt kịp xu hướng toàn cầu về liệu pháp chăm sóc sức khỏe thuần tự nhiên và mang lại giá trị hiệu quả cao, AMARE được ra đời nhằm cung cấp Tổ hợp dịch vụ hỗ trợ chăm sóc sức khỏe chuẩn Nhật Bản & Hàn Quốc đầu tiên tại nội đô Hà Nội.
Sức khỏe là điều cốt lõi tạo nên giá trị đích thực của cuộc sống và là tâm nguyện mà Tổ hợp Wellness AMARE luôn hướng tới. Với sứ mệnh “Chăm sóc sức khỏe cộng đồng”, AMARE dành tâm huyết mang đến những trải nghiệm tinh tế nhất về dịch vụ phục hồi và hỗ trợ chăm sóc sức khỏe toàn diện cho mọi khách hàng.