Việc làm IDICO

Cập nhật 20/12/2024 00:50
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Tổng công ty IDICO - CTCP
Customer Service Officer - Contact Center
IDICO
7 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 03/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thừa Thiên Huế

Mô tả công việc

About UOB
United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia, Thailand and Vietnam, as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values - Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.
About the Department
The Technology and Operations function is comprised of five teams of specialists with distinct capabilities: business partnership, technology, operations, risk governance and planning support and services. We work closely together to harness the power of technology to support our physical and digital banking services and operations. This includes developing, centralising and standardising technology systems as well as banking operations in Singapore and overseas branches.
Responsibilities
• Reports to the Team Leader / Supervisor.
• Attend to inbound and outbound telephone calls/contacts/correspondence in accordance with standard operating procedures.
• Provide information on services offered by the bank to enhance customer relationships.
• Identify and maximize sales opportunities, where applicable, to all customers.
• Provide professional, friendly, and high-quality customer service & sales for each point of contact with the customer.
• Identify and respond to customer needs accordingly.
• Manage challenging customers professionally and provide after sales service, where applicable.
• Able to consistently communicate in a positive and enthusiastic manner, while handling customer complaints in an assertive manner.
• Use call/contact control techniques to provide efficient, high-quality interactions with customers.
• Maintain detailed records of client interaction to improve quality of information available.
• To provide optimum service to all customers by answering inquiries and resolving complaints effectively with the aim of projecting a professional image.
• Update and perform on-line maintenance on system terminals as per customers' requests.
• Ensure effective and timely follow-up as promised to customers.
• Process financial entries and adjustment on customers' accounts if necessary.

Yêu cầu công việc

Requirements
• Holds at least Diploma or Degree in any field.
• Previous experience in a call center would be an added advantage.
• Should have excellent interpersonal and communication skills with good command of written and spoken Vietnamese and English.
• Strong in customer service skills. A team player with commitment and initiative, service oriented, able to work under pressure, matured, motivated, meticulous, and analytical and able to multi-task.
• Good understanding of the bank's customers, product, and services.
• Working knowledge of specialized products, systems, and services.
• Knowledge of Internet, Microsoft Office including email, MS Excel, MS Word, and fax.
• High level of listening and comprehension skills. Able to probe for required information from customer.
• Assertive and able to manage in situations where there may be limited information.
Be a part of UOB Family
Apply now and make a difference.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Performance Bonus, Annual Salary Review
Chăm sóc sức khoẻ
Healthcare Insurance Policy
Annual Health Check-Up Program
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
151A Nguyễn Đình Chiểu

Tổng công ty IDICO - CTCP (Tổng công ty Đầu tư phát triển đô thị và khu công nghiệp Việt Nam) được thành lập năm 2000 với xuất phát là một doanh nghiệp nhà nước thuộc Bộ Xây dựng. Hoạt động trong lĩnh vực đầu tư phát triển khu công nghiệp, thủy điện, giao thông, nhà ở và đô thị, thi công xây lắp. Qua quá trình xây dựng và phát triển, đến nay, IDICO đã trở thành một tập đoàn vững mạnh hoạt động theo mô hình công ty cổ phần với mã chứng khoán IDC. Vốn điều lệ quy mô 3.000 tỷ đồng; vốn hóa thị trường gần 8.000 tỷ đồng (tăng 114,3 lần so với thời điểm thành lập); tổng tài sản trên 14.000 tỷ đồng (tăng 20 lần); doanh thu hàng năm 5.000 tỷ đồng và lợi nhuận gần 600 tỷ đồng. IDICO hiện có 22 công ty con và công ty liên kết có mặt trên cả nước với hơn 5.000 nhân viên với quản lý cao, kinh nghiệm chuyên môn và kinh nghiệm.

Chính sách bảo hiểm

  • Các chế độ BH Xã hội, BH Y tế, BH Thất nghiệp theo Luật Lao động

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tổ chức tham quan, nghỉ dưỡng 
  • Các hoạt động thể thao, văn nghệ

Lịch sử thành lập

  • Năm 2000, IDICO được thành lập theo văn bản số 1011/CP-ĐMDN của Thủ tướng Chính phủ và Quyết định số 26/2000/QĐ-BXD của Bộ trưởng Bộ xây dựng.
  • Năm 2006, IDICO chuyển đổi hình thức  hoạt động theo mô hình Công ty mẹ - Công ty con theo Quyết định của Bộ xây dựng
  • Năm 2010, IDICO được chuyển  đổi mô hình từ Công ty Nhà Nước thành Công ty TNHH một thành viên do Nhà nước làm chủ sở hữu theo quyết định 615/QĐ-BXD.
  • Năm 2018, IDICO chính thức đi vào  hoạt động theo mô hình Công ty CP và đổi tên thành Tổng Công ty IDICO - CTCP.

Mission

Với phương châm "Đầu tư để phát triển", IDICO không ngừng tìm kiếm, nghiên cứu và phát triển các dự án đầu tư xây dựng cơ sở hạ tầng kỹ thuật của khu công nghiệp, khu đô thị và khu dân cư tập trung; Năng lượng điện; giao thông và tổ chức quản lý vận hành, vận hành kinh doanh của các dự án một cách chuyên nghiệp và hiệu quả.

Những nghề phổ biến tại IDICO

Bạn làm việc tại IDICO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo IDICO

IDICO

Click để đánh giá