Job Responsibilities
- Handle customer service requests relating to Premium Collection, check and process requests efficiently as Operating Manual and meet pre-set target.
- Proceed requests smoothly and accurately in conformity with approved operating manuals to meet pre-set KPIs such as turnaround time, pending rate, error rate, productivity, C-sat.
- Cooperate with other sections (CS, NBUW, Claims, Distribution Compliance, Complaint Handling, Actuary, …) to solve daily issues related to customer requests with customer centricity manners. Provide guidance of assigned functionals to frontline staff if necessary.
- Verify transactions, conduct quality control. Co-work with IT and cross functionals to fix system errors, handle issues or customer complaints.
- Provide requirements for enhancing and developing PulseOPs/LAS/web service/products Day2 related to Premium collection, accuracy and properly as planned.
- Join company’s projects or department’s projects as assigned.
- Other tasks as required by PC’s management time to time.
- Mandatory: College/University graduate
- Advantage: University graduate in Finance, Insurance or Banking
- Mandatory: At least 4 year of working experience in Life insurance industry, Operations. Having skills of PC basic, English basic, document writing, time management, competence in problem solving, communication, relationship building.
- Advantage: Insurance Policy of Services knowledge and experience
Bắt đầu thành lập từ năm 1986, Công ty TNHH Tiến Thu ra đời với sứ mệnh trở thành doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực kinh doanh xe máy và Ô tô tại khu vực Miền Trung; Cung cấp dịch vụ với sự khác biệt nhằm mang lại sự hài lòng cho khách hàng. Triết lý kinh doanh "NIỀM TIN CỦA KHÁCH HÀNG LÀ TÀI SẢN LỚN NHẤT CỦA DOANH NGHIỆP"
VĂN HOÁ LÀM VIỆC TIẾN THU: triển khai đào tạo “văn hóa ứng xử - tinh thần làm việc nhóm và văn hóa doanh nghiệp theo tiêu chuẩn Nhật Bản”. Với mong muốn nâng cao chất lượng phục vụ Khách hàng, ngoài việc đầu tư cơ sở hạ tầng hiện đại, Tiến Thu còn chú trọng vào việc đào tạo nâng cao kỹ năng của nguồn nhân lực với tác phong phục vụ chuyên nghiệp, lịch sự, tận tâm nhằm mang đến sự hài lòng cho khách hàng.
Review TIẾN THU CORP
Công ty có văn phòng đẹp. Sếp vui tính, anh em chịu chơi chịu làm, trả lương OT sòng phẳng. (rw)