Expired date: 31/12/2024
Team: Business Development
About UrBox
Founded in 2015, UrBox is the pioneer of digital gifting solutions for businesses in Vietnam. After eight years up and running, UrBox is taking on more ambitious projects in cooperation with prestigious organizations across the country.
We are looking for an Business Development Specialist to create long-term, trusting relationships with our customers. The usiness Development Specialist’s role is to oversee a portfolio of assigned customers, develop new business from existing clients and actively seek new sales opportunities.
Main Responsibilities
Business Development Specialist responsibilities include leading project, working data, proceed all operation steps, connecting with key stakeholders and preparing slides/files/reports. BD Specialist also answer client queries and identify new business opportunities among existing customers. In this role, you will liaise with cross-functional internal teams & external strategic clients as Card Organizations and Banks to improve the entire performance of project. This position may require occasional travel.
- Serve as the lead point of contact for assigned accounts.
- Build and maintain strong, long-lasting client relationships.
- Negotiate contracts and close agreements to maximize profits.
- Develop trusted advisor relationships with key accounts, customer stakeholders and executive sponsors.
- Ensure the timely and successful delivery of our solutions according to customer needs and objectives.
- Clearly communicate the progress of monthly/quarterly initiatives to internal and external stakeholders.
- Develop new business with existing clients and/or identify areas of improvement to meet sales quotas.
- Forecast and track key account metrics (e.g. quarterly sales results and annual forecasts).
- Collaborate with MKT and Product, Ops team to identify and grow opportunities within territory.
- Assist with challenging client requests or issue escalations as needed.
- BA/BS degree in Business Administration, Sales or relevant field.
- More than 3 years’ experience in similar role.
- Proven work experience as an BD Specialist/ Senior Operation Executive in Banks or ecommercer companies.
- Fluency in English.
- Demonstrable ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-level.
- Solid experience with CRM software and MS Office (particularly MS Excel).
- Experience delivering client-focused solutions to customer needs.
- Proven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detail.
- Excellent listening, negotiation and presentation abilities.
- Strong written communication skills.
Full Name *
Email Address *
Phone Number *
- More information
To attach your Resume, click here to upload from your Computer.
Security code *
Submit
Related jobs
- Strategic Planning Manager
- Assistant to CEO
- [HN] Business Development Specialist
- Business Development Manager
- Sale Executive (Telesale B2B)
Travel Sense Asia™ (TSA) là một công ty chuyên nghiệp chuyên cung cấp các gói kỳ nghỉ hấp dẫn cho những ai muốn khám phá Việt Nam, Campuchia và Lào. Chúng tôi cố gắng làm hài lòng khách hàng bằng cách thêm dấu ấn cá nhân vào mỗi gói kỳ nghỉ mà chúng tôi thiết kế. Chúng tôi biết rằng sự pha trộn đúng đắn giữa độ tin cậy, sáng tạo và thái độ linh hoạt là câu thần chú để cung cấp dịch vụ chất lượng cho tất cả khách hàng của chúng tôi. Chúng tôi cung cấp sự quan tâm chưa từng có cho nhu cầu của từng khách hàng để chúng tôi có thể cung cấp cho bạn những gì tốt nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Đội ngũ của chúng tôi biết rõ rằng khách hàng đóng vai trò rất quan trọng trong sự phát triển của chúng tôi, họ mang đến cho chúng tôi công việc, cơ hội và họ có thể sa thải bất kỳ ai trong công ty từ giám đốc đến nhân viên chỉ bằng cách mua sản phẩm từ các công ty khác. Vì vậy chúng tôi luôn đặt khách hàng lên vị trí trung tâm cho mục đích của mình trong bất kỳ công việc hàng ngày nào.