Your Role
You will focus on developing + diversifying business in line with financial + volume targets. He/she will do this by working with a variety of internal + external stakeholders while focusing on the following key objectives
Your Responsibilities
- To own, monitor + drive all sales activities for (i.e. prepare quotation) customers within your control, ensuring prospects are identified, qualified + nurtured through the sales pipeline so as to close profitable + sustainable customer deals
- To align your sales efforts with Customer Care Location (CCL) Managers, Pricing + Sea Logistics Business Development teams, including pricing decisions.
- To monitor competition by gathering current marketplace information on pricing + products
- To report customer feedback to the CCL team, supporting resolutions as required
- To align with CCL colleagues when onboarding new customers
- To maintain + update the most relevant customer information in internal systems
- To regularly review customer portfolios with the CCL Managers + team
- To focus on customer engagement, satisfaction, retention + reactivation through high levels of service quality in close collaboration with the CCL
- Bachelor’s degree in economics, Import/ Export, Logistics, or related fields
- At least 03 years working experience in Sales of Freight Forward. Experience in Sea Logistics is an advantage.
- Having good knowledge of foreign trade, forwarding, import/ export process and custom
- Customer orientation
- Good at communication, conflict resolution, problem solving & time management skills.
- Good at Analytical & Organizing skills.
- Good command of English
Travel Sense Asia™ (TSA) là một công ty chuyên nghiệp chuyên cung cấp các gói kỳ nghỉ hấp dẫn cho những ai muốn khám phá Việt Nam, Campuchia và Lào. Chúng tôi cố gắng làm hài lòng khách hàng bằng cách thêm dấu ấn cá nhân vào mỗi gói kỳ nghỉ mà chúng tôi thiết kế. Chúng tôi biết rằng sự pha trộn đúng đắn giữa độ tin cậy, sáng tạo và thái độ linh hoạt là câu thần chú để cung cấp dịch vụ chất lượng cho tất cả khách hàng của chúng tôi. Chúng tôi cung cấp sự quan tâm chưa từng có cho nhu cầu của từng khách hàng để chúng tôi có thể cung cấp cho bạn những gì tốt nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Đội ngũ của chúng tôi biết rõ rằng khách hàng đóng vai trò rất quan trọng trong sự phát triển của chúng tôi, họ mang đến cho chúng tôi công việc, cơ hội và họ có thể sa thải bất kỳ ai trong công ty từ giám đốc đến nhân viên chỉ bằng cách mua sản phẩm từ các công ty khác. Vì vậy chúng tôi luôn đặt khách hàng lên vị trí trung tâm cho mục đích của mình trong bất kỳ công việc hàng ngày nào.