Mô tả công việc
• Assist the Director of HR to organize reward and certification programs
• Organize reward and certification programs.
• Organize in coordination with the Director of HR and Department Heads, approved cross trainings.
• Carry out talent programs according to brand standards.
• Assist to set up and maintain training and talent program policies.
• Develop plans to conduct needs analyses and in-house training on a regular basis.
• Regularly keep training records.
• Develop tools and systems to ensure training and development programs meet hotel objectives.
• Ensure that training and development are integrated into business plans and budgets, and targeted goals are identified and monitored.
• Take part in the preparation and planning of the Training department’s goals and objectives.
• Assist to set up the talent program budget.
• Take part in team member performance reviews and set up development plans.
• Facilitate multiskilling.
• Manage the planning and delivery of orientation programs.
• Offer support and advice on personal development plans to team members under your supervision.
• Implement appropriate management practices that provide team members with motivation and communication.
• Provide information as required regarding training records and attendance.
• Assist all departmental trainers if necessary, with trainings.
• Deal effectively with guests and workplace colleagues from a variety of cultures.
• Be aware of duty of care, and adhere to occupational health and safety legislations, policies and procedures.
• Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures.
• Be familiar with property safety, current first aid and fire emergency procedures.
• Ensure that all team members have a complete understanding of and adhere to the hotel’s team member rules and regulations.
• Carry out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
• The Management reserves the right to make changes to this job description at its sole discretion and without advance notice.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary
• Insurance as labor law (apply from starting date)
• Heath Care Insurance (24/7)
• 14 Annual Leaves
• Working hours: 8 hours/ day, 2 days off per week
• Relocation, home leave ticket, repatriation allowances
• Accommodation, uniform, transportation, meals
• Service Charge
• Others benefits
Yêu cầu công việc
• Minimum 1 years of related working experience in the hotel industry.
• Excellent command of written and spoken English to meet business needs.
• Knowledgeable of Learning & Development.
• Good communication skills.
• Excellent coordination and organization ability.
• Willing to take challenges and work under pressure.
Yêu cầu hồ sơ
• Apply to via Hoteljob or jobs.hilton.com
• Tel: 0396261789 (Kien)
Trung tâm Anh ngữ Quốc tế Năm Sao thuộc Công ty CP Đầu tư Phát triển giáo dục Quốc tế Năm Sao có trụ sở chính tại 15A Linh Đông, Phường Linh Đông, Quận Thủ Đức, TPHCM. Với phương châm đặt chất lượng lên hàng đầu, công ty đã và đang góp phần đáng kể vào việc nâng cao trình độ tiếng Anh tại khu vực. Thực hiện chiến lược mở rộng và phát triển, hiện nay công ty đã có 5 cơ sở ngoại ngữ khu vực Thủ Đức và Bình Dương, chuyên cung cấp các chương trình đào tạo bao gồm: Anh văn mẫu giáo, Thiếu nhi, Thiếu niên, Giao tiếp,… và các khóa học luyện thi theo chuẩn Cambridge (Staters, Movers, Flyers, KET, PET, IELTS,…), ETS – Hoa Kỳ (TOEC, TOEFL…).
Là một trong những Trung tâm ngoại ngữ có tốc độ phát triển rất nhanh chóng, số lượng chi nhánh ngày càng được mở nhiều để đáp ứng nhu cầu học tập của học viên cũng như tạo cơ hội nghề ngiệp cho các bạn trẻ tốt nghiệp mọi chuyên ngành.
Với đội ngũ nhân sự trẻ , năng lực chuyên môn cao và phẩm chất đạo đức tốt chúng tôi sáng tạo để đạt kết quả tốt nhất, để khách hàng luôn hài lòng , để đáp ứng đời nhu cầu sống và nâng cao năng lực của nhân viên. Tiêu biểu, về quy trình tuyển dụng chúng tôi tự tin là đáp ứng nhanh nhất mọi thắc mắc, nguyện vong cũng như thông báo kết quả tới ứng viên ngay trong ngày phỏng vấn.