Mô tả công việc
- Ensure that all new associates attend the Hotel Orientation program
- Conduct training needs analysis of the hotel and departments.
- Associate with Department Heads to develop departmental on the job training schedules that meet departmental operating objectives.
- Develop and implement training programs to meet specific department/hotel needs.
- Establish a training library of books, videos, journals and resources to assist trainer and staff development.
- Prepare and administer the training calendar on monthly basis.
- Ensure all staff receives ongoing training in Radisson Corporate Training Programs.
- Facilitate management training programs.
- Source and obtain specialist assistance to conduct training when needed.
- Monitor all training activities conducted on and off site.
- Evaluate training effectiveness by attending as many training sessions as possible.
- Liaise with training consultant conducting hospitality training courses.
- Maintain an up to date record of suppliers of training resources.
- Prepare training budget to meet the business goal.
- Administer the training budget and purchase training materials as required.
- Assist in the selection and appointment of departmental trainers and set up training system.
- Ensure that all associates comply with the grooming and uniform standards.
- Create a learning organization and resources library
- Promote by example the principles of “Yes I Can”
- Assist in hotel Recognition Program.
- Actively promote a work environment, which cares for guests and associates alike.
- Manage the administration of trainees and apprentices on the property
- Keep good relationship with vocational schools.
Quyền lợi được hưởng
Accommodation for remote staff
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for career development
Be entitled to welfare policies in accordance with state and company regulations
Opportunities for training and development in an international hospitality environment
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree or higher
Strong presentation and organizational skills
Excellent oral and written communication skills
Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
Strong Microsoft Office suite and reporting system skills
Yêu cầu hồ sơ
Trung tâm Anh ngữ Quốc tế Năm Sao thuộc Công ty CP Đầu tư Phát triển giáo dục Quốc tế Năm Sao có trụ sở chính tại 15A Linh Đông, Phường Linh Đông, Quận Thủ Đức, TPHCM. Với phương châm đặt chất lượng lên hàng đầu, công ty đã và đang góp phần đáng kể vào việc nâng cao trình độ tiếng Anh tại khu vực. Thực hiện chiến lược mở rộng và phát triển, hiện nay công ty đã có 5 cơ sở ngoại ngữ khu vực Thủ Đức và Bình Dương, chuyên cung cấp các chương trình đào tạo bao gồm: Anh văn mẫu giáo, Thiếu nhi, Thiếu niên, Giao tiếp,… và các khóa học luyện thi theo chuẩn Cambridge (Staters, Movers, Flyers, KET, PET, IELTS,…), ETS – Hoa Kỳ (TOEC, TOEFL…).
Là một trong những Trung tâm ngoại ngữ có tốc độ phát triển rất nhanh chóng, số lượng chi nhánh ngày càng được mở nhiều để đáp ứng nhu cầu học tập của học viên cũng như tạo cơ hội nghề ngiệp cho các bạn trẻ tốt nghiệp mọi chuyên ngành.
Với đội ngũ nhân sự trẻ , năng lực chuyên môn cao và phẩm chất đạo đức tốt chúng tôi sáng tạo để đạt kết quả tốt nhất, để khách hàng luôn hài lòng , để đáp ứng đời nhu cầu sống và nâng cao năng lực của nhân viên. Tiêu biểu, về quy trình tuyển dụng chúng tôi tự tin là đáp ứng nhanh nhất mọi thắc mắc, nguyện vong cũng như thông báo kết quả tới ứng viên ngay trong ngày phỏng vấn.