Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
QA (70%)
- Conduct regular calibration benchmarking sessions.
- Ensure that professional call, email, chat message and case standards are maintained through consistent coaching.
- Monitor and evaluate agent’s performance to identify areas for improvement and provide coaching and feedback to help improve performance.
Training (20%)
- Prepare training materials, conduct training sessions focused on customer experience when newbies on-board, new policies…
- Assess training needs and identify areas where additional training is required.
- Conduct enhancement-training when having requirements from Managers and Team Leaders.
Other tasks (10%): Handling other assigned tasks from the Managers and Team Leaders.
Yêu Cầu Công Việc
- 1 year experience in the customer contact center environment.
- 1 year experience working in a quality, service oriented environment.
- 1 year experience with training/QA job. Preferably in a customer contact center.
- Experience with communicating with staff from different ages.
- Knowledge of NinjaVan’s industry sectors is a preference.
- Colleague/University Graduation
- Planning and organizing.
- Good at English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Phụ cấp khác:
Provide laptop for employees
Year End Party, annual Townhall Ceremony - Thời gian thử việc: 2 months (full salary)
- Cơ hội huấn luyện:
Participate in internal training courses: online/offline
Opportunities to promote to higher positions: Senior, Team Leader, Manager, etc. - Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Monday - Saturday (9:00 - 18:00)
- Đồng nghiệp:
Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal growth
Young and dynamic working environment
The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities throughout the country. - Phúc lợi:
"Tet" bonus
Annual salary review
Performance review from 1 - 4 months
Paid social insurance based on full salary
Attractive team-building activities, regular internal activities - Ngày nghỉ: 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- Lương: Cạnh tranh
Trung tâm Anh ngữ Quốc tế Năm Sao thuộc Công ty CP Đầu tư Phát triển giáo dục Quốc tế Năm Sao có trụ sở chính tại 15A Linh Đông, Phường Linh Đông, Quận Thủ Đức, TPHCM. Với phương châm đặt chất lượng lên hàng đầu, công ty đã và đang góp phần đáng kể vào việc nâng cao trình độ tiếng Anh tại khu vực. Thực hiện chiến lược mở rộng và phát triển, hiện nay công ty đã có 5 cơ sở ngoại ngữ khu vực Thủ Đức và Bình Dương, chuyên cung cấp các chương trình đào tạo bao gồm: Anh văn mẫu giáo, Thiếu nhi, Thiếu niên, Giao tiếp,… và các khóa học luyện thi theo chuẩn Cambridge (Staters, Movers, Flyers, KET, PET, IELTS,…), ETS – Hoa Kỳ (TOEC, TOEFL…).
Là một trong những Trung tâm ngoại ngữ có tốc độ phát triển rất nhanh chóng, số lượng chi nhánh ngày càng được mở nhiều để đáp ứng nhu cầu học tập của học viên cũng như tạo cơ hội nghề ngiệp cho các bạn trẻ tốt nghiệp mọi chuyên ngành.
Với đội ngũ nhân sự trẻ , năng lực chuyên môn cao và phẩm chất đạo đức tốt chúng tôi sáng tạo để đạt kết quả tốt nhất, để khách hàng luôn hài lòng , để đáp ứng đời nhu cầu sống và nâng cao năng lực của nhân viên. Tiêu biểu, về quy trình tuyển dụng chúng tôi tự tin là đáp ứng nhanh nhất mọi thắc mắc, nguyện vong cũng như thông báo kết quả tới ứng viên ngay trong ngày phỏng vấn.