Việc làm Thương Hiệu Việt

Cập nhật 24/10/2024 11:47
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Trung Tâm Nghiên Cứu Phát Triển Thương Hiệu Việt
Quality Assurance Engineer - Manual (Hanoi)
Thương Hiệu Việt
6 việc làm 8 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
We are seeking experienced Quality Assurance engineers, who will the take roles of driving up the quality of our Products in Scrum teams.

Your Responsibilities:

  • Work closely with everyone on the project team. Be involved in Agile activities such as iteration planning, requirements analysis, deployment process, etc
  • Support to drive up Quality of products, assure the quality of releases to Production
  • Create appropriate testing artifacts (such as test strategy, test plan, test case, etc,...)
  • Carry out all other testing activities such as Functional testing, Smoke test, Regression testing ... and Exploratory testing as required by the project
  • Communicate status, risks, and issues to management and team members to prevent issues, risks, defects
  • Have opportunities to learn and practice Automation Testing, Performance Testing,... (Create, execute, and maintain automated test scripts in the designed framework)


Requirements

Essential:

  • Up to 4 years experience in QA / Testing, preferably in Finance / Banking
  • Experiences in software testing for Web Applications and mobile Applications (iOS and Android)
  • Experiences in API testing (Restful API, SOAP API, .... with Postman, SOAPUI, ..)
  • Friendly with Database queries, experience with SQL, and NoSQL
  • Familiar with Issue/ Test management tools: Jira, Confluence, Test Rails, ..
  • Understand fundamental concepts of software testing - Testing Foundation (Functional and Non-functional testing, hoc testing, Exploratory testing, ...)
  • Good communication and well collaboration with members of the Agile team to drive up the Quality of the product
  • Competence in requirements analysis and testing
  • Experience in technical problem solving; root cause analysis; and data gathering, analysis, and reporting within a system
  • Able to communicate English well (write, read, speak, and listen)
  • Flexibility and the ability to work effectively with internal and external clients
  • Strong motivation, and intellect. Resourcefulness, independence, and energy

Desirable:

  • Tertiary qualifications in IT or a related field
  • Knowledge/familiarity with object-oriented and programming languages (Java, Python)
  • Software development experiences
  • Performance testing experience


Benefits

  • Performance bonus up to 2 months
  • 13th month salary pro-rata
  • 15-day annual leave+ 3-day sick leave + 1 birthday leave + 1 Christmas leave
  • Meal and parking allowance are covered by the company
  • Full benefits and salary rank during probation
  • Insurances as Vietnamese labor law and premium health care for you and your family without seniority compulsory
  • SMART goals and clear career opportunities (technical seminar, conference, and career talk) - we focus on your development
  • Values-driven, international working environment, and agile culture
  • Overseas travel opportunities for training and working related
  • Internal Hackathons and company's events (team building, coffee run, blue card...)
  • Work-life balance 40-hr per week from Mon to Fri
Khu vực
Báo cáo

Trung Tâm Nghiên Cứu Phát Triển Thương Hiệu Việt
Thương Hiệu Việt Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
08 Hoàng Minh Giám - Phường 09 - Quận Phú Nhuận - TP Hồ Chí Minh.

Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt - THV (www.thuonghieuviet.com, www.thv.vn) do cố Nhà báo Hải Đăng sáng lập từ năm 2002, là đơn vị đầu tiên nghiên cứu về xây dựng thương hiệu cho doanh nghiệp Việt Nam từ đầu năm 2007, Trung tâm Nghiên cứu ứng dụng phát triển Thương hiệu Việt (viết tắt Trung tâm THV) được thành lập - trực thuộc Liên hiệp các Hội Khoa học & Kỹ thuật Việt Nam (VUSTA) - Trung tâm nghiên cứu phát triển Thương hiệu Việt hình thành và phát triển trên nền tảng Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt. Chức năng, nhiệm vụ: Nghiên cứu, triển khai, thực hiện các đề tài, dự án trong lĩnh vực CNTT, truyền thông Internet, Xây dựng và phát triển, quảng bá thương hiệu; nghiên cứu phát triển thị trường; nghiên cứu khoa học trong lĩnh vực đào tạo; Chuyển giao kết quả và những tiến bộ KH&CN, tư vấn, thẩm định, tổ chức hội nghị, hội thảo khoa học; tổ chức hội chợ triển lãm khoa học; đào tạo bổi dững nghiệp vụ chuyên môn trong các lĩnh vực công nghệ thông tin, truyền thông internet và thương mại điện tử; Hợp tác quốc tế thực hiện nhiệm vụ trọng tâm. Từ những thành quả hoạt động, nâng cao nội lực, quy tụ đông đảo doanh nghiệp trong cả nước, thúc đẩy quan hệ quốc tế... 

Những nghề phổ biến tại Thương Hiệu Việt

Bạn làm việc tại Thương Hiệu Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Hiệu Việt

Thương Hiệu Việt

Click để đánh giá