Mô tả công việc
- Keep the outlets clean and optimal
- Keep the banquet hall optimally clean
- Complete preparations before opening such as checking reservations, arranging backsides, arranging items / linen, and sharing customer information.
- Conduct customer service according to SOP, such as customer reception, order, food setting, calculation and farewell
- Improve customer service quality through product knowledge learning and customer information acquisition
- Minimize customer complaints by responding promptly to customer complaints and requests
- Observe all the regulations of the store and inspect / maintain / supplement supplies
- If necessary, support the work of others in the station (cashier, serving, cleaning, etc.)
Quyền lợi được hưởng
*Attractive salary
* Professional and friendly working environment
* Competitive benefit package
- 2 days off/ week, 12 annual leaves/ year
- 24h accidental insurance, health care insurance for self and dependants
- Uniform + staff meals + shuttle bus are provided
Yêu cầu công việc
- Communication skills(Negotiation/Presentation/Speech/Listening)
- Understanding of F & B and hotel industry and products
- Requires knowledge of hotel food & beverage operation and food & alcoholic beverage
- Basic computing skills and computer program operation skills
Yêu cầu hồ sơ
Umami Dining là nhà hàng hòa quyện giữa tinh thần thể nghiệm và ẩm thực Nhật Bản đầy mới mẻ. Chúng tôi đang tìm kiếm những cộng sự mới để cùng nhau kiến tạo nên những khoảnh khấc ẩm thực đầy màu sắc. Umami Bam là mô hình nhà hàng Nhật Fusion hiện đại, trẻ trung. Các món ăn được biến tấu dựa trên ẩm thực Nhật cùng với không gian thoải mái, sôi nổi, trendy. Umami mong muốn sẽ mang lại một trải nghiệm ăn và uống thú vị dành cho thực khách tại Hà Nội.