Mô tả công việc
1. Welcome guests as they come in
2. Conduct the check-in and check-out process
3. Handleg guest requests and complaints
4. Take care of in-house guests and assisting guests' appropriate requests.
5. Do selling accommodation for walk-in guests.
6. Do room upselling to maximize hotel revenue.
7. Participate in on-the-job training of FO departments and other required training from HR Department.
#reception #receptionist #male #letan
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Attractive monthly service charge from probation (service charge)
- Variety changes to be promoted to higher positions
- Meal allowance and parking allowance are provided
- Social insurance package is paid at 100% salary
- 1 day off/ week, 12 annual leave days/year
- 1 day off on your birthday and a gift from the hotel.
- Stylistic uniform is provided and washed by the hotel.
Yêu cầu công việc
- College/University of Tourism, hospitality or equivalent education
- Willing to work on shifts and weekends
- Language: good level in English both writing and speaking
- Excellent written and oral communication skill
Yêu cầu hồ sơ
Athena là điểm đến tin cậy cho các dịch vụ nha khoa tại Hà Nội với sứ mệnh chăm sóc sức khỏe răng miệng và cải thiện thẩm mỹ nụ cười cho mọi khách hàng khi đến với chúng tôi.
Với trang thiết bị nha khoa hiện đại, đội ngũ chuyên gia hàng đầu 20 năm kinh nghiệm, Viện công nghệ nha khoa thẩm mỹ Athena cung cấp đa dạng các dịch vụ nha khoa thẩm mỹ, nha khoa tổng quát như: Dán sứ veneer, cấy ghép Implant, Bọc răng sứ, Chỉnh nha thẩm mỹ… với chất lượng dịch vụ hoàn hảo.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, team building hàng năm.
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 10/03/2020
Mission
TẦM NHÌN
Viện Công Nghệ Nha Khoa Thẩm Mỹ ATHENA phấn đấu trở thành một trong những hệ thống nha khoa bền vững, tử tế và hiện đại trước 2025
SỨ MỆNH
Viện Công Nghệ Nha Khoa Thẩm Mỹ ATHENA lấy trung thực và tử tế làm nền tảng, phát triển đồng hành với tiến bộ xã hội.
GIÁ TRỊ CỐT LÕI
Athena hoạt động và phát triển dựa trên 5 giá trị cốt lõi: Trung thực, tuân thủ, tiết kiệm, sáng tạo, biết ơn.