Report any problems of equipment /machine /system of spa operation
Call and fix on the customer's booking to update and arrange the therapists
(customer arrival information, schedule, practical therapist...)
Prepare for facial and booking of the day (Room, towel, products, equipment,
machine, tea, water...)
Cashier responsibility (Collect all payment/extra/discount/promotion...)
Explain about the facial that therapist will practice on customer
Update daily booking and revenue report
Check product stock and inform the stock order to inventory department
Follow and check on house keeping work at the spa
Update customer about promotion programe.
Other duties as manager requestFluently English (Required)
No need experience
Positive energy
Experience of customer consultation is a plus
Phone sales or frontal sales is advanced
Responsibility
Professional appearance
Communication skills
Problem solving skills
Critical thinking
Perfect emotional controller
Teamwork and collaboration
Work ethic
Time management skill
WORKING TIME
Work in shift
A Shift: 9:00 am - 18:00 pm
M Shift: According to the requirements
B Shift: 13:00 am - 22:00 pm
6 days/week
Overtime if requiredCompetitive salary: 7,000,000 + bonus from booking + KPI
100% salary at probation time
12 days annual leave (After signed labor contract)
Tet bonus/year-end bonus
Insurance and other benefits as current law
Working at professional and friendly environment
Opportunity to improve English skill
Athena là điểm đến tin cậy cho các dịch vụ nha khoa tại Hà Nội với sứ mệnh chăm sóc sức khỏe răng miệng và cải thiện thẩm mỹ nụ cười cho mọi khách hàng khi đến với chúng tôi.
Với trang thiết bị nha khoa hiện đại, đội ngũ chuyên gia hàng đầu 20 năm kinh nghiệm, Viện công nghệ nha khoa thẩm mỹ Athena cung cấp đa dạng các dịch vụ nha khoa thẩm mỹ, nha khoa tổng quát như: Dán sứ veneer, cấy ghép Implant, Bọc răng sứ, Chỉnh nha thẩm mỹ… với chất lượng dịch vụ hoàn hảo.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, team building hàng năm.
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 10/03/2020
Mission
TẦM NHÌN
Viện Công Nghệ Nha Khoa Thẩm Mỹ ATHENA phấn đấu trở thành một trong những hệ thống nha khoa bền vững, tử tế và hiện đại trước 2025
SỨ MỆNH
Viện Công Nghệ Nha Khoa Thẩm Mỹ ATHENA lấy trung thực và tử tế làm nền tảng, phát triển đồng hành với tiến bộ xã hội.
GIÁ TRỊ CỐT LÕI
Athena hoạt động và phát triển dựa trên 5 giá trị cốt lõi: Trung thực, tuân thủ, tiết kiệm, sáng tạo, biết ơn.