Mô tả công việc
1. Material purchasing management:
- Supervise to purchase non-merchandising materials and equipment for both store and HQ such as plastic bag, weigh label, printing form, medical products, chemicals, seal & money bag, laptop, PC etc.
- Control the payments of all the expenses related to purchase non-merchandising material and equipment for suppliers.
- Maintain the good relationship with long-term suppliers and frequently evaluate their price, quality and after sales service.
- Look for new suppliers to expand the supplier zone, localize & secure the source of supplies.
- Receive and consider proposals of Admin store and other departments to make suitable changes for store operation.
- Cooperate with other departments for proceeding new projects.
- Propose to sign principle contract with reputable suppliers to facilitate order and payment process.
- Receive and solve any issues regarding to the quality of materials and equipment.
- Make list of materials using for new store opening, conduct the action plan to insure all materials are purchased and delivered on time.
2. Material expense and budget control
- Review, setup and manage the yearly material budget for all stores.
- Make monthly material expense report, analyze the reason for increasing or decreasing, propose countermeasure to reduce the cost.
- Building guideline & procedure for ordering, managing materials and equipment for store operation.
3. Fixed assets management
- Cooperate with Accounting Dept. to manage company’s fixed assets.
- Propose to dispose of fixed assets whose depreciation periods are over
4. Others
- Other tasks or responsibilities as assigned by Facility Management Manager
Yêu cầu công việc
- University degree
- From 3 years experience purchasing, admin general affair
- Good command of spoken and written English
- Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet
- Good problem solving skills
- Detail oriented and be able to handle multi-tasks
- Good organizing and time-management skills
- Strong communication skill (both verbal & written)
Quyền lợi được hưởng
- Meal Allowance & Gasoline
-13th Salary & Performance Bonus
-12 paid days off per year
-Premium health care insurance
-Professional, dynamic & flexible working environments
Working time: 8:30 - 17:30 (Mon-Fri + 1 Sat/ Month, 1 flexible working day /week)
Công ty Cổ phần đầu tư và phát triển hạ tầng 620 được thành lập từ năm 2006 và phát triển nhanh chóng trở thành công ty dẫn đầu trong lĩnh vực công nghệ xây dựng hạ tầng. Hiện nay các công trình Công ty đã thực hiện bao gồm: đường cao tốc Long Thành , Dầu Giây; cầu Mỹ Lợi - nối liền Tiền Giang và Long An (chủ đầu tư). Công ty chúng tôi có kinh nghiệm nhiều năm kết hợp cùng việc cập nhật công nghệ mới của thế giới liên tục và chuyên gia trong các lĩnh vực xây dựng, thiết kế thi công cầu, đường cao tốc, hầm... Hướng phát triển: trở thành công ty xây dựng hạ tầng dẫn đầu, tạo ra sản phẩm mang lại lợi ích cho cộng đồng, xã hội.