Việc làm Zen Living Representative Office

Cập nhật 28/08/2024 17:34
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Zen Living Representative Office
Import - Export Supervisor
Zen Living Representative Office
11 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 28/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lô số 19-4 Đường Số 11, KCN Quốc Tế Protrade, Xã An Tây, Thị Xã Bến Cát, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam

Mô tả công việc

1. Job summary:

• Directly responsible and functionally report to Supply Chain Manager.

• Mainly in charge of all Import-Export activities, Direct material procurement

• Responsible for working with customer to ensure shipment arrangement

• Responsible for working with supplier to ensure Direct material procurement

• Responsible for working with third party service provider and the related relation to ensure the import/export handling.

2. Duties and Responsibilities:

a) Monitoring the exportation and importation of materials, FGs and others that include:

• Material’s contracts are signed on time prior to shipment departure.

• Shipping documents & customs clearance follow up with 3rd parties.

• Contact with shipping lines and get booking reservation.

• Collect and cross-check all traffic related invoices from Forwarders / suppliers and assure the invoices are in order before paying.

b) Order management:

• Sales Orders are signed on time prior to shipment departure.

• Co-ordinate with buyers to get shipping instruction.

• Issue Internal Stuffing Instructions.

• Co-ordinate with the related departments for shipment arrangement on time.

• Update customer’s shipment position and others.

• Inventory management to ensure no out-of-stock situation.

c) Executing the related purchasing activities to ensure the purchasing of necessary goods or service to ensure better quality at better cost in time.

• Sourcing and cost negotiation.

• PO creation and delivery schedule follow up.

• Contract preparation.

• Vendor management and performance evaluation.

• Bidding documentation.

• Communicate to relevant departments for coordination

d) Provide the following report on a daily/ weekly and monthly basis

• Annual Customs report

• PO/ SO report

• Import-Export shipment tracking file

• OTIF report

• Saving analysis report

• Other reports requested from time to time

• Other tasks are assigned by Line Manager

Yêu cầu công việc

Supply Chain Expertise: 3+ years in logistics and procurement, with strong knowledge of Vietnam's logistics environment, international import/export regulations, and supplier evaluation.

Leadership & Stakeholder Management: Proven experience leading teams, developing talent, and managing relationships with regulatory bodies, customers, and 3PL partners.

Analytical & Problem-Solving Skills: Skilled in data analysis, persuasive negotiation, and decision-making under pressure.

Technical Proficiency: Proficient in SAP, MS Office, and compliance processes with a basic understanding of accounting.

Communication & Collaboration: Effective communicator in English and Vietnamese, capable of engaging across all organizational levels.

Adaptability & Drive: Self-motivated, proactive, and capable of multitasking in dynamic environments.

EPE Company Experience: Advantageous background in Export Processing Enterprises (EPE).

Quyền lợi được hưởng

  • Salary: Competitive.
  • Special Benefits:
    • Premium Healthcare Insurance.
    • Participation in Social Insurance, Health Insurance, and Unemployment Insurance from the first probationary month.
    • 13th-month salary, annual bonus up to 2.5 months, and additional Union benefits.
    • Annual travel programs and company activities.
    • Dynamic working environment with opportunities for professional development in the leading European freeze-dried coffee manufacturing industry.
    • Opportunities to participate in internal and external training programs to enhance skills.
Khu vực
Báo cáo

Zen Living Representative Office
Zen Living Representative Office Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
180/41 Lạc Long Quân , Phường 10, Quận 11, TP. Hồ Chí Minh

Zen Living là một trong những nhà sản xuất và cung cấp tủ lớn nhất ở Calgary, Canada, cung cấp cho chủ nhà, nhà phát triển và nhà xây dựng chất lượng, dịch vụ và sự khéo léo vượt trội trong hơn một thập kỷ. Vừa là nhà sản xuất vừa là nhà cung cấp có nghĩa là chúng tôi không giao dịch với bất kỳ người trung gian nào và các đánh dấu liên quan của họ. Chúng tôi tự hào có thể cung cấp cho khách hàng những thiết kế cao cấp đẹp, nhiều lựa chọn kiểu dáng, với giá cả cạnh tranh. Với hàng trăm màu sắc, vật liệu độc đáo và nhiều tùy chọn phụ kiện để tùy chỉnh không gian của bạn; Chúng tôi chắc chắn bạn sẽ tìm thấy giao diện phù hợp với thiết kế và ngân sách của bạn.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2016

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Những nghề phổ biến tại Zen Living Representative Office

Bạn làm việc tại Zen Living Representative Office? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Zen Living Representative Office

Zen Living Representative Office

Click để đánh giá