About the company: a global food and retail company
Job Description:
- Performs clerical duties, including, but not limited to. Mailing and filling correspondence, and answering calls
- Welcome and interacts with clients, visitors, and vendors upon arrival to office
- Operate standard office equipment on a regular basis and assist with a variety of administrative tasks including copying, faxing, taking notes, …
- Co-ordinates and facilitates travel requirements
- Sorts and distributes incoming mail
- Arranges meeting by reserving rooms and managing refreshments
- Maintain the office areas in a clean and tidy manner at all times
- Photocopies, scans, and files appropriate documents
- Maintain accurate records and enters data
- Assists with organizing events when necessary
- Conducts research and compiles data
- Signs for delivered packages and distributes them to the appropriate recipient
- Interacts with directors when necessary
- Acting as a receptionist
- Take inventory and maintain stock of supplies by anticipating work requirements, ordering supplies, and distributing supplies where necessary
- Handling all expenses (general expenses, travel expenses) from colleagues, supplier payment with checking, following up and recording
- Performs additional duties when required, including drafting communications and organizing the general office filing system
Requirement:
- Previous experience in a related field preferred
- Self-Driven; excellent customer care skills
- Exceptional communication skills; Ability to maintain a strict level of confidence
- Proficiency in Microsoft office programs
- Attention to detail
- Professional appearance
- Excellent typing skills
- Strong problem solving skills
- Excellent organizational skills
- Highly motivated and ability to prioritize efficiently
- Ability to work alone or as part of a team
- Enthusiastic and reliable
- Knowledge of basic office management procedures
Benefit:
- Up to 18.000.000 VND/month
Zeneden Group Thành lập vào đầu năm 2013, Zeneden Group có khởi nguồn từ Công ty Cổ phần IHANOI, mang theo mình sứ mệnh trở thành tập đoàn có chuỗi khách sạn được yêu thích hàng đầu châu Á thông qua việc không ngừng đổi mới, sáng tạo, cống hiến và đam mê. Chiến lược của tập đoàn là "lấy con người làm trung tâm" - mọi sản phẩm đều bắt nguồn từ con người và vì con người. Với triết lý này, tập đoàn đã và đang xây dựng uy tín của mình trong ngành khách sạn. Năm 2022, Zeneden Group ra đời Smarana Hanoi Heritage, kết hợp sự sống động của di sản truyền thống với ấn tượng của một phong cách sống an cư hiện đại, lưu giữ giá trị lịch sử, văn hóa của con người Việt Nam - Tranh Hàng Trống. Với hệ giá trị cốt lõi: Con người là cốt lõi - Bình đẳng - Tận tâm - Bền vững - Bản địa hóa, hãy cùng Zeneden tỏa sáng tài năng của bạn!