Mô tả công việc
- Adhere to the Spa Policy & Standard Operating Procedures manual.
- Be a host to the guests / members of the spa. This includes greeting them in person or over the phone in a friendly, efficient and professional manner, as well as escorting them to the appropriate facilities. This role is also expected to be flexible to support other spa and fitness staff when needed.
- Receive and respond to all guest / member concerns, comments or complaints with discretion and urgency.
- Encourage rebooking for spa guests and correct any wrong bookings with care and urgency.
- Knowledgeable about all aspects of treatments, spa therapy, and the facility. Provide information and literature about the spa in person and over the telephone.
- Handle all transactions and maintain the daily balance with efficiency and accuracy.
- Schedule treatment bookings and ensure smooth operation of the reception.
- Ensure ambience levels, such as lighting and music are correctly set and maintained and all FOH areas are clean and organised.
- Maintain confidentiality for all spa guests / members and employees.
- Report any security concerns to the hotel management relating to guest safety.
- Administrative duties.
- Support spa team with any daily / monthly reports required by finance.
Quyền lợi được hưởng
- Social - Health Insurance per labor law
- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )
- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )
- Uniform
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.
- Telephone allowance ( depend on positions)
- On board Travel expense support
- Employee of the Month / Quarter / Year Award
- Birthday Celebration
- Year end Bonus, KPI Bonus
- Year End Party
- International working environment with many Expatriates
- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.
- Special discount with Accor property after 06 months of employment
- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.
At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries
In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.
ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE
Yêu cầu công việc
- Previous reception experience, preferably in the spa industry is an asset.
- Experience in working with the public and ability to deliver outstanding customer service.
- Multitasking is a requirement.
- Computer skills in excel and Microsoft Office.
- Telephone etiquette.
- Quick thinker, courteous and welcoming.
- Professional and well-groomed for forward facing guests.
- Flexible.
Yêu cầu hồ sơ
Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.
Zeneden Group Thành lập vào đầu năm 2013, Zeneden Group có khởi nguồn từ Công ty Cổ phần IHANOI, mang theo mình sứ mệnh trở thành tập đoàn có chuỗi khách sạn được yêu thích hàng đầu châu Á thông qua việc không ngừng đổi mới, sáng tạo, cống hiến và đam mê. Chiến lược của tập đoàn là "lấy con người làm trung tâm" - mọi sản phẩm đều bắt nguồn từ con người và vì con người. Với triết lý này, tập đoàn đã và đang xây dựng uy tín của mình trong ngành khách sạn. Năm 2022, Zeneden Group ra đời Smarana Hanoi Heritage, kết hợp sự sống động của di sản truyền thống với ấn tượng của một phong cách sống an cư hiện đại, lưu giữ giá trị lịch sử, văn hóa của con người Việt Nam - Tranh Hàng Trống. Với hệ giá trị cốt lõi: Con người là cốt lõi - Bình đẳng - Tận tâm - Bền vững - Bản địa hóa, hãy cùng Zeneden tỏa sáng tài năng của bạn!