The job holder is responsible for performing a variety of administrative activities including secretarial dutires, ordering of supplies, scheduling appointments and travel, responding to information requests, preparing reports as well as providing events and meeting support.
Key Accountabilities (1)
Administrative Support
- Schedule and manage meetings, calls, and other meetings
- Manage database files, store official documents, related papers, contracts and documents
- Arrange to print, scan or photocopy documents as required at the unit
- Prepare documents for meetings, business trips
- Welcoming, guiding experts and guests as assigned
- Enforce established internal policies, regulations and procedures within the organization
- Answer questions by phone, email or face-to-face - to the extent allowed
- Take notes in the meeting minutes, take notes on reminders of superiors
- Prepare meeting rooms, print documents (if any) before the official meeting takes place
- Store approved documents as assigned
Key Accountabilities (3)
Key Relationships - Direct Manager
Head of Division
Key Relationships - Direct Reports
Key Relationships - Internal Stakeholders
Assistants in Head of Divisions, BOD Office and Chairman Office
Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services, agencies and relevant authorities
Success Profile - Qualification and Experiences
- A Diploma certificate or higher in Finance, Banking, Economics, Business Administration, Management or a relevant discipline
- At least 3 years of experience in a similar role providing administrative support
- Strong organization skills and able to juggle multiple competing tasks / demands
- Able to work independently, exercise judgement and maintain confidentiality
- Proficient in MS Office (Powerpoint, Word, Excel, Outlook)
- Meticulous and pays attention to details
- English standard of proficiency as required for the role
Zeneden Group Thành lập vào đầu năm 2013, Zeneden Group có khởi nguồn từ Công ty Cổ phần IHANOI, mang theo mình sứ mệnh trở thành tập đoàn có chuỗi khách sạn được yêu thích hàng đầu châu Á thông qua việc không ngừng đổi mới, sáng tạo, cống hiến và đam mê. Chiến lược của tập đoàn là "lấy con người làm trung tâm" - mọi sản phẩm đều bắt nguồn từ con người và vì con người. Với triết lý này, tập đoàn đã và đang xây dựng uy tín của mình trong ngành khách sạn. Năm 2022, Zeneden Group ra đời Smarana Hanoi Heritage, kết hợp sự sống động của di sản truyền thống với ấn tượng của một phong cách sống an cư hiện đại, lưu giữ giá trị lịch sử, văn hóa của con người Việt Nam - Tranh Hàng Trống. Với hệ giá trị cốt lõi: Con người là cốt lõi - Bình đẳng - Tận tâm - Bền vững - Bản địa hóa, hãy cùng Zeneden tỏa sáng tài năng của bạn!