Việc làm Công ty 3V

Cập nhật 16/01/2024 12:24
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công ty 3V
Assistant Purchasing Manager
Công ty 3V
6 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Khác
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Sơn Trà - Đà Nẵng

Mô tả công việc

• Translates operating forecasts into material requirements plans and thereby determines standard stock and re-order levels with Department Heads and Management• Participates in negotiations for service contracts

• Identifies and develops reliable sources of supply

• Identifies and organizes adequate storage for all perpetual inventory items and implements corporate policy, products and initiatives in order to maximize cost effectiveness

• Establishes adequate record keeping and issuance procedures

• Protects inventories from waste, spoilage and theft

• Keeps abreast of the marketplace as to innovation and value

• Processes purchase requests from departments

• Obtains competitive quotations and bids

• Ensure physical stock take is conducted as scheduled

• Posts orders to inventory module and produces purchase order for receiver to match against goods received

• Place approved orders

• Establishes standard purchasing specifications

• Ensures products and resources are assigned to the appropriate department and billed accordingly

• Ensures that market surveys are completed in coordination with the Director of Engineering, F&B Director and Accountant

• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.

• Perform any other duties which may be assigned by the Purchasing Manager, Hotel management from time to time

Quyền lợi được hưởng

* 100% salary and service charge in 2 months of probation

* Annual leave from 14 days, 2 days off per week

* Mandatory insurance in accordance with Vietnamese Law

* Accidental insurance 24/24

* HealthCare insurance

* IHG brand standard training

* Other benefits as per the company/ IHG policies

Yêu cầu công việc

Required Skills –

• Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.

• Proficient in the use of Microsoft Office

• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.

• Good English speak and writing skills

Qualifications –

• Bachelor’s degree in Materials, Finance, Purchasing Management or related field.

Experience –

• At least 3 years related experience or an equivalent combination of education and work-related experience.

. Already work at Purchasing Dept of Hotel 4 star up at least 2 years or an equivalent. Priorities colleague have more knowledge Engineeing.

Yêu cầu hồ sơ

  • CVs in English, 
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 45 Đường TTN 01, Phường Tân Thới Nhất, Quận 12, TP HCM

3V Group là đơn vị hoạt động nhiều ngành nghề khác nhau. Có 3 công ty con tại TP HCM, Đà Nẵng và Hà Nội. Các lĩnh vực 3V Group đang kinh doanh:

- Thiết kế, thi công nội ngoại thất cao ốc văn phòng, nhà máy, nhà xưởng, các khu công nghiệp.

- Cung cấp thi công các loại vách ngăn, sàn nâng kỹ thuật.

- Sản xuất, bán sĩ lẻ các sản phẩm giấy tiêu dùng: giấy vệ sinh, khăn giấy lau tay, khăn ăn napkin...

- Sản xuất bản sỉ lẽ các loại túi rác, túi rác vệ sinh công nghiệp.

- Cung cấp thi công giấy dán tường Hàn Quốc, giấy Nhật Bản

- Mỹ phẩm nhập khẩu từ Nhật Bản, Hàn Quốc

Những nghề phổ biến tại Công ty 3V

Bạn làm việc tại Công ty 3V? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty 3V

Công ty 3V

Click để đánh giá