Việc làm Bất động sản Sơn Kim

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Bất động sản Sơn Kim
[Thiên Hồng] Bình Dương - General Accountant
Bất động sản Sơn Kim
7 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 05/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
Control and update data in the ERP software.
Verify the accuracy of accounting entries automatically recorded in the accounting system when transactions arise from other departments.
Urge and coordinate with other departments in operating the ERP system.
Represent the Accounting Department and work closely with the ERP software provider team in all situations.
Receive feedback from departments related to accounting scope and consult with the ERP provider for resolution measures.
Contribute improvement suggestions within the department, the system, and the company.
Review the accounting entries and reconcile detailed and summarized data across departments within the company.
Check the consistency of end-of-period balances with documentation reports and ensure data balance between summarized and detailed records.
Monitor the company's receivables, including office and company-wide receivables, to propose provisions, identify, and handle the company's bad debts.
Propose methods to improve accounting practices and reporting.
Store accounting data in software according to regulations.
Reconcile and statistically detail data allocation monthly.
Record cost allocation and depreciation entries.
Be ready to perform other tasks as assigned.
Control and update data in the ERP software.
Verify the accuracy of accounting entries automatically recorded in the accounting system when transactions arise from other departments.
Urge and coordinate with other departments in operating the ERP system.
Represent the Accounting Department and work closely with the ERP software provider team in all situations.
Receive feedback from departments related to accounting scope and consult with the ERP provider for resolution measures.
Contribute improvement suggestions within the department, the system, and the company.
Review the accounting entries and reconcile detailed and summarized data across departments within the company.
Check the consistency of end-of-period balances with documentation reports and ensure data balance between summarized and detailed records.
Monitor the company's receivables, including office and company-wide receivables, to propose provisions, identify, and handle the company's bad debts.
Propose methods to improve accounting practices and reporting.
Store accounting data in software according to regulations.
Reconcile and statistically detail data allocation monthly.
Record cost allocation and depreciation entries.
Be ready to perform other tasks as assigned.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
2 years of management accounting experience
Have professional knowledge of accounting models in manufacturing companies.
Be proficient in ERP software.
Have skills in data statistics, analysis, evaluation, and control.
Language: English
QUYỀN LỢI
Social insurance
Health Insurance
Health Check-up
Annual travel
Salary as per negotiation
Shuttle bus to Bau Bang

Quyền lợi được hưởng

Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Bất động sản Sơn Kim
Bất động sản Sơn Kim Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
53-55 Nguyễn Đình Chiểu, phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP.HCM, Việt Nam

Mô tả công việc

  • Giám sát các hoạt động văn phòng hàng ngày, bao gồm vật tư văn phòng và không gian làm việc tổng thể;
  • Theo dõi các dịch vụ ( Vệ sinh, cây cảnh, đổ rác , vv...);
  • Theo dõi thời hạn hợp đồng của các dịch vụ theo yêu cầu và thông tin gia hạn hợp đồng;
  • Giám sát công việc hàng ngày tại quầy tiếp tân ( không bao gồm công việc thu sếp xe);
  • Theo dõi và đăng ký OT cho lễ tân & tạp vụ;
  • Cung cấp thông tin, lập bảng báo cáo so sánh giá các vật tư cần mua;
  • Lên danh sách VPP hằng tháng;
  • Sắp xếp và duy trì các hồ sơ trong Files, hồ sơ và tài liệu;
  • Thực hiện các công việc khác khi được cấp trên yêu cầu.

Yêu cầu ứng viên

  • Cử nhân QTKD, quản lý văn phòng hoặc lĩnh vực liên quan;
  • Tiếng anh giao tiếp tốt;
  • Có khả năng quản lý, sắp xếp thời gian;
  • Khả năng giao tiếp tốt
  • Khả năng làm việc độc lập và theo nhóm trong môi trường năng động tuân thủ đúng thời gian đề ra;
  • Kinh nghiệm về hành chính hoặc vai trò tương đương.

Quyền lợi

+Lương tháng 13.

+Thưởng KPI hàng năm

+ Bảo hiểm chăm sóc Y tế

+Đào tạo & phát triển

Địa điểm làm việc

- Hồ Chí Minh: Nguyễn Đình Chiểu, Quận 3

Thời gian làm việc

Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:00 đến 17:00)
Có thể yêu cầu làm thêm 2 ngày thứ 7 trong tháng.

Những nghề phổ biến tại Bất động sản Sơn Kim

Bạn làm việc tại Bất động sản Sơn Kim? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bất động sản Sơn Kim

Bất động sản Sơn Kim

Click để đánh giá