Việc làm Bất động sản Sơn Kim

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Bất động sản Sơn Kim
108964 - Accounting Staff (General) (HN) - Real Estate | Nhân Viên Kế Toán (Kế Toán Tổng Hợp) - Bất động sản
Bất động sản Sơn Kim
7 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20.3 - 30.5 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Job Details

Position: Accounting Staff (General) (HN) - Real Estate

Job Code: 108964

- Working location: Ba Dinh District, Hanoi City

- Monthly Salary: 20,300,000~30,500,000VND

Responsibility

<Job Responsibilities> :

1. General Accountant (AP + GL)

- Check payment requests received from departments and process remittances for all suppliers/partners correctly and on time.

- Well communicate with other departments to collect sufficient accounting information

- Clarify any questionable invoice items, prices or signatures

- Assemble and review invoices to be completed for payment

- Consult other departments on accounting, tax and contractual matters

- Prepare AP monthly/quarterly reports

- Check the input VAT invoices list

- Support consultants and auditors with monthly/annual reviews

- File documents as per accounting policy and internal requirement

- Obtain accurate information and data regarding invoice payments

- Reconcile bank statements

- Monitor & check bookkeeping related to AP, GL

- Liaise with external parties about AP, GL

- Perform other related duties as assigned

2. Account Receivable

- Upload data into the Software system by the Excel template

- Work with the sales team, and collection team for details of each unit

- Check payment notices, warning notices, late payment notices, handover notices

- Check for the received money and outstanding amount

- Support to make the bank reconciliation weekly and monthly

- Monitor & check bookkeeping related to AR

Yêu Cầu Công Việc

Requirements

<Necessary Skill / Experience >

・Gender: Female preferred. Age: 25 - 34

・Education: Bachelor’s degree in Accounting or Finance 

・Language: English - Business Level 

・Experience: 

   + At least 3 years of experience in a similar position 

・Required Skills/Abilities: 

- Experience with account reconciliation

- Proficient in MS Excel, Word, PowerPoint and relevant accounting systems

- Strong aptitude for accuracy and attention to detail

- Ability to work independently as well as on a team, with strong verbal and written and communication skills

<Preferred>

- Experience in real estate is preferred

NOTICE:

Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!

Địa điểm làm việc

Hà Nội
Ba Đình, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 34
  • Lương: 20,3 Tr - 30,5 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Bất động sản Sơn Kim
Bất động sản Sơn Kim Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
53-55 Nguyễn Đình Chiểu, phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP.HCM, Việt Nam

Mô tả công việc

  • Giám sát các hoạt động văn phòng hàng ngày, bao gồm vật tư văn phòng và không gian làm việc tổng thể;
  • Theo dõi các dịch vụ ( Vệ sinh, cây cảnh, đổ rác , vv...);
  • Theo dõi thời hạn hợp đồng của các dịch vụ theo yêu cầu và thông tin gia hạn hợp đồng;
  • Giám sát công việc hàng ngày tại quầy tiếp tân ( không bao gồm công việc thu sếp xe);
  • Theo dõi và đăng ký OT cho lễ tân & tạp vụ;
  • Cung cấp thông tin, lập bảng báo cáo so sánh giá các vật tư cần mua;
  • Lên danh sách VPP hằng tháng;
  • Sắp xếp và duy trì các hồ sơ trong Files, hồ sơ và tài liệu;
  • Thực hiện các công việc khác khi được cấp trên yêu cầu.

Yêu cầu ứng viên

  • Cử nhân QTKD, quản lý văn phòng hoặc lĩnh vực liên quan;
  • Tiếng anh giao tiếp tốt;
  • Có khả năng quản lý, sắp xếp thời gian;
  • Khả năng giao tiếp tốt
  • Khả năng làm việc độc lập và theo nhóm trong môi trường năng động tuân thủ đúng thời gian đề ra;
  • Kinh nghiệm về hành chính hoặc vai trò tương đương.

Quyền lợi

+Lương tháng 13.

+Thưởng KPI hàng năm

+ Bảo hiểm chăm sóc Y tế

+Đào tạo & phát triển

Địa điểm làm việc

- Hồ Chí Minh: Nguyễn Đình Chiểu, Quận 3

Thời gian làm việc

Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:00 đến 17:00)
Có thể yêu cầu làm thêm 2 ngày thứ 7 trong tháng.

Những nghề phổ biến tại Bất động sản Sơn Kim

Bạn làm việc tại Bất động sản Sơn Kim? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bất động sản Sơn Kim

Bất động sản Sơn Kim

Click để đánh giá