Việc làm BKAV

Cập nhật 13/12/2024 12:02
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN BKAV
Officer, Virtual Customer Service (40001545)
BKAV 3.8★
45 đánh giá 20 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

'Take responsibility for :

  • Via virtual communication channels (telephone, video call...) to onboard customers, inform customers about suitable products ensuring the best experience to customers

Key Accountabilities (1)
  • Customers: Onboard customers, inform customers about suitable products to bring the best experience to customers
  • Receive customer information to inform customers about products/services via virtual channels which are suitable to customer's needs and comply with products procedure and policy or refer to other sales force to bring the best experience to customers
  • Onboard and take care new customers
  • Product and Service: ensure and improve service quality, create the best customer experience
  • Update information on product, process/ guideline, MKT campaign, sales campaign and guideline to provide best service to customer
  • Informcustomers about products and support based on customer's request precisely, comprehensively, timely to comply with products procedure, policy and SLA
  • Take care customer, receive and handle customer issues
  • Suggest and propose ideas with relevant units to improve product, process to make it become more efficient

Key Accountabilities (2)
  • System: comply regulation & manage risks
  • Perform every activities in accordance with policy, process, regulation.
  • Identify customer information as well as acknoledge warning signals before and after customer transactions following regulations
  • Manage operational risks following guideline
  • Identify, report and participate in risk handling process
  • Comply regulation on information security and confidential

Key Accountabilities (3)
  • Human resource: develop people and build up organization culture

4.1.Develop individual capability

  • Fully attend training courses
  • Always find opportunity to learn and improve at work and in life
  • Actively build up development plan
  • Willing to share information, be ready to any changes happened
  • Take ownership, take responsibility at work to achieve outstanding result

4.2.Build up organization culture

  • Build up solidarity culture, encourage colleagues to achieve success
  • Fully aware of TCB culture and follow 5 core values, behaviour standards
  • Effectiveness management: manage business plan and business result
  • Build up personal customer service plan and follow to achieve KPI indicators
  • Report customer service activities to manager as request

Perform other tasks as requested by management

Success Profile - Qualification and Experiences
  • At least 3 year experience in Finance and Banking sector, virtual advisory experience is prioritized.
  • Able to make a call out based on pre-defined call script or inform customers about single, multi product/service.
  • Graduated from College or higher at any fields or sectors
  • Proficient in office software, banking software
  • English proficiency: According to the policy in the each period
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 2, tòa nhà HH1-khu đô thị Yên Hòa - Phường Yên Hoà - Quận Cầu Giấy - Hà Nội.

Công ty Cổ phần BKAV là một công ty công nghệ hoạt động trong các lĩnh vực an ninh mạng, chuyển đổi số, phần mềm, chính phủ điện tử, sản xuất điện thoại thông minh và các thiết bị điện tử thông minh, cung cấp dịch vụ điện toán đám mây.

BKAV là một trong số 10 thương hiệu nổi tiếng nhất của Việt Nam được lựa chọn bởi Hiệp hội Sở hữu Trí tuệ Việt Nam, và trong số 10 thương hiệu hàng đầu cung cấp các dịch vụ tốt nhất được lựa chọn bởi Hiệp hội người tiêu dùng và tiêu dùng Việt Nam.Với hướng dẫn, phát triển khoa học và công nghệ để giúp đất nước phát triển thịnh vượng, tăng cường tự động, uy tín và thương hiệu quốc gia, BKAV Corporation xem xét sứ mệnh xây dựng và bảo vệ đất nước bằng khoa học, công nghệ. BKAV chắc chắn sẽ làm bất cứ điều gì hữu ích cho xã hội bằng cách sử dụng công nghệ. Mục tiêu là phát triển đất nước dựa trên công nghệ, biến Việt Nam trở thành con rồng thứ năm của châu Á.

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch hằng năm 
  • Hoạt động thể thao
  • Party kỷ niệm công ty, ...
  • Team building

Lịch sử thành lập 

  • Công ty Cổ phần BKAV là một công ty công nghệ hoạt động trong các lĩnh vực an ninh mạng, chuyển đổi số, phần mềm, chính phủ điện tử, sản xuất điện thoại thông minh và các thiết bị điện tử thông minh, cung cấp dịch vụ điện toán đám mây được thành lâp năm 2015

Mission

  • Bkav là công ty đầu tiên trên thế giới xác định được nguồn gốc cuộc tấn công vào hàng loạt website của cơ quan chính phủ Mỹ, Hàn Quốc, bao gồm cả website của tổng thống Hàn Quốc (Tháng 7/2009). Đây là một trong những cuộc tấn công lớn nhất trong lịch sử của an ninh mạng thế giới. Sự kiện đã được viết thành 1 chương trong cuốn sách nổi tiếng "Bên trong chiến tranh không gian mạng" do NXB O' Reilly (Mỹ) xuất bản.

Review BKAV

3.8
45 review

14/12/2024
Trưởng phòng kỹ thuật tại Hà Nội

Công ty không ổn từ kế toán đến pháp chế nhân sự (RV)

08/07/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Làm remote thấy khá thoải mái, nhất là đợt bão lũ vừa rồi không phải ra đường

04/09/2024
Tester tại Hà Nội

Phúc lợi quá kém, cổ phần dè dặt, tinh thần startup nên phải làm việc mà không đòi hỏi lợi ích cá nhân

Những nghề phổ biến tại BKAV

Bạn làm việc tại BKAV? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BKAV

BKAV

Click để đánh giá