Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsibilities:
· Shipment coordination and custom clearance with suppliers, vendors (3rd party logistics) and customers
· Provide support for marketing and events coordination.
· Assist in preparation of pricelist and quotation to customers, reviewing terms for sales contract and purchase order, and managing sales team’s enquiries such as stock availability etc.
· Assist in coordinating suppliers’ lead time and customer customers’ delivery order to ensure timely arrival of stocks.
· Order management for key account customers.
· Follow up with customers and ensure full payment is received.
· Assist in application and renewal of regulatory authorities’ licenses whenever required.
· Ensure proper record filing/documentation and accurate inventory movements.
· Preparation of monthly management reports.
· Other duties as assigned by Reporting Manager
Yêu Cầu Công Việc
Pre-requisites:
• Degree in Business Administration or equivalent qualifications
• 2-3 year of working experience and has the relevant experience in the following area
- sales support
- shipping/freight/custom clearance
- warehouse operations e.g. inventory control
• An organized, meticulous, and disciplined person with a good eye for details
• Able to work in teams as well as independently.
• Must be able to work in a fast-paced environment.
• Good proficiency in written and spoken English.
• Proficient in MS Office (Word, excel and PowerPoint)
• Knowledge of Trade Facilities like Letter of Credit is advantageous.
• Able to work at Tan Binh District (HCMC)
Benefits:
- Attractive salary and bonus
- 5-day working week: Monday to Friday
- Local and overseas product trainings provided
- International and stable work environment
- Good career development opportunities
- Annual team-bonding event
- Healthcare Insurance
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Cảng Đoạn Xá tiền thân là xí nghiệp Xếp dỡ Đoạn Xá, là đơn vị trực thuộc Cảng Hải Phòng, được thành lập theo quyết định số 334/TCCB-LĐ ngày 28/06/1995 của Cục Hàng hải Việt nam. Ngày 19/10/2001, Thủ tướng Chính phủ ký quyết định số 1372/QĐ-TTg, quyết định việc chuyển Xí nghiệp Xếp dỡ Đoạn Xá thành Công ty Cổ phần Cảng Đoạn Xá.
Sau khi chuyển sang công ty cổ phần với vốn điều lệ 35.000.000.000 đồng (35 tỷ đồng), từ đầu năm 2002, Công ty đã đầu tư vào các dự án: Dự án đầu tư cải tạo cầu tầu với vốn đầu tư 29 tỷ đồng, Dự án xây dựng nhà điều hành với vốn đầu tư 1,8 tỷ đồng, đầu tư 02 cần trục chân đế 40 tấn , 02 xe nâng hàng 45 tấn, 01 xe nâng hàng đóng rút container 04 tấn, 02 xe vận tải, 01 giàn cẩu tự động và các tài sản cố định khác. Các dự án này được đưa vào sử dụng và phát huy hiệu quả ngay từ năm 2002 đến nay.