Mô tả công việc
- Provide strategic direction and leadership across Front Office, Housekeeping, Spa, and Security departments, ensuring alignment with resort standards and objectives
- Master and optimize operational systems across all supervised departments to maximize efficiency and guest satisfaction
- Ensure optimal staffing levels and productivity based on business demands and seasonal fluctuations
- Champion exceptional guest service standards and lead by example in every customer interaction
- Drive revenue growth across all supervised departments through strategic planning and execution
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- Full service-charge in probation time
- Day off/week: 02 days (working time: 9hrs/day)
- Have health care and Insurance
- Opportunity to develop career path
- Transportation support for fuel or shuttle bus.
- Additional benefits according to company policy.
Yêu cầu công việc
- Highly skilled in overall Rooms operations
- Equipped with strong business acumen and proven ability to achieve ambitious business targets
- Proactive and detail-oriented, with a passion for delivering exceptional guest experiences
- Excellent at critical thinking and problem-solving, with proven ability to implement effective solutions
- Skilled at fostering collaboration and maintaining productive relationships across departments
Yêu cầu hồ sơ
Ra đời năm 1958, CMC là người đặt nền móng đầu tiên cho ngành gạch ốp lát của Việt Nam từ chính lòng đất tổ Hùng Vương. Trải qua hơn 60 năm phát triển và đổi mới, CMC không ngừng đầu tư cho quy trình thiết kế, kiểm soát chất lượng và đổi mới công nghệ sản xuất
Hơn 60 năm theo đuổi sứ mệnh hoàn thiện diện mạo cho những công trình trên khắp Việt Nam, CMC luôn phát triển dựa trên nền tảng triết lý “Sáng tạo bền vững” để mang đến những giải pháp gạch ngói ưu việt, an toàn và khác biệt.
Sự hiện diện các sản phẩm CMC tại nhiều công trình quy mô đa dạng khác nhau chính là minh chứng cho hành trình nỗ lực không ngừng nghỉ của chúng tôi.